اخبار خودرو جهان
لاکچری بازی به سبک خودروسازان انگلیسی

رنج روور اسپرت SVR آلتیمیت معرفی شد

چهارشنبه - ۳ شهریور ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
رنج روور اسپرت SVR آلتیمیا

لندروور رنج روور اسپرت AVR آلتیمیت که به تازگی معرفی شده جدا از نام طولانی و برچسب قیمت بالایی که دارد، چندین تغییر و بروزرسانی ظاهری هم نسبت به مدل استاندارد به خود دیده است. برای بدنه این خودرو سه رنگ مشکی Ligurian، آبی مایا و خاکستری مارل در دسترس بوده که به صورت دستی اجرا می شود. جدا از رنگی که برای بدنه انتخاب می کنید، سقف این خودرو به رنگ مشکی Narvik است.

به گزارش خودرونویس، بخش خودروهای سفارش لندروور یعنی SVO این رنج روور اسپرت SVR آلتیمیت را توسعه داده و تزییناتی فانتزی مانند عبارت انگلیسی Range Rover با حروف مشکی را روی لبه کاپوت و درب فضای بار این اسیووی سوپرلوکس نصب کرده است. همچنین کانال های عبوری هوا با لبه های سفیدی روی گلگیرهای جلو این رنج روور اسپرت SVR نیز دیده می شوند.

این اسیووی فوق لوکس دارای کاپوتی فیبرکربنی به رنگ بدنه بوده و به رینگ های 22 اینچی فورج پنج پره مجهز شده در پشت آنها نیز کالیپرهای ترمزی مشکی رنگ نصب شده است. همچنین قاب آینه های جانبی، جلوپنجره و برخی دیگر از قسمت های بدنه این رنج روور اسپرت به رنگ مشکی نارویک مزین شده اند.

لوگو رنج روور اسپرت SVR آلتیمیا

به محض باز کردن دربها، اولین چیزی که متوجه آن می شوید نشان SV کرومی نصب شده روی ستون های B این رنج روور اسپرت SVR آلتیمیت است که به شما خاطرنشان می کند این یک رنج روور اسپرت معمولی نیست. این خودرو دارای رکاب نورپردازی شده و شیفتر دنده مشکی رنگ آنودایز شده است. صندلی ها، آفتابگیر و تقریبا تمامی قسمت های کابین دارای تودوزی چرمی مشکی رنگ هستند و روی صندلی ها نیز نشان SVR تودوزی شده است.

لوگو رنج روور اسپرت SVR آلتیمیا

مشخصات فنی رنج روور اسپرت SVR آلتیمیت

این خودرو تنها به تغییرات ظاهری محدود شده و تغییری در زیر کاپوت آن اعمال نشده است. رنج روور اسپرت SVR آلتیمیت به یک پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر سوپرشارژ مجهز شده که قادر به تولید 575 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور است. این اسیووی غول پیکر لوکس قادر است طی 4.5 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن نیز 283 کیلومتر  بر ساعت اعلام شده است.

نمای جانبی رنج روور اسپرت SVR آلتیمیا

این خودرو با قیمت 141 هزار و 600 دلار اصلا محصول ارزانی محسوب نمی شود و 26 هزار دلار نسبت به نسخه استاندارد SVR گرانتر است. همچنین این خودرو چیزی در حدود 11 هزار و 600 دلار نسبت به نسخه SVR کربن ادیشن گران قیمتتر بوده که همانطور که از نامش پیداست دارای تریم فیبر کربنی در قسمت های مختلف است.

رکاب رنج روور اسپرت SVR آلتیمیا

سخن پایانی

تصاویر جاسوسی نشان می دهند که لندروور در حال تست جاده ای نسل جدید رنج روور اسپرت SVR بوده که به احتمال زیاد از پیشرانه توربوشارژ 4.4 لیتری هشت سیلندر ب ام و در آن استفاده شده است. اگر چنین باشد می توان انتظار داشت که نسل جدید رنج روور اسپرت SVR به مراتب قدرتمندتر از نسل فعلی است. چراکه همین پیشرانه روی ب ام و X5 M و X6 M قدرتی فراتر از 600 اسب بخار را تولید می کند.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟