به گزارش خودرونویس، در ابتدا قصد بیان به روزرسانی های ساده تر صورت گرفته در رنج روور ولار 2021 را داریم. سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی پیشرفته Pivi Pro این کمپانی حال برای اولین بار روی ولار نیز نصب شده که دارای گرافیکی بهتر، دسترسی ساده تر به منوها و قابلیت های بیشتری نسبت به سیستم سرگرمی قبلی ولار است. این سیستم سرگرمی جدید دارای یک نمایشگر 10 اینچی در میان داشبورد بوده که چهره لوکس و مدرنی به کابین ولار بخشیده است.

نمای عقب رنج روور ولار 2021

جدا از امکان به روزرسانی Over the Air این سیستم سرگرمی، این نمایشگر دارای نقشه های مختلف با جزییات کامل و همچنین برنامه های کاربردی مختلف برای خودرو است. برای اولین بار در یک خودروی تولیدی لندروور، ولار 2021 دارای اپلیکشین Spotify به صورت یکپارچه با سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی بوده که به وسیله آن سرنشینان به میلیون ها موسیقی و ویدیو از تمامی هنرمندان در سراسر جهان دسترسی پیدا می کنند. ضمن اینکه این سیستم سرگرمی Pivi Pro رنج روور ولار دارای درگاه بلوتوث بوده که قابلیت اتصال دو دستگاه به صورت همزمان را دارد.

از دیگر به روزرسانی های صورت گرفته در رنج روور ولار 2021 می توان به نصب سیستم فیلتراسیون آپشنال داخل کابین، سیستم از بین برنده نویز و صداهای اضافی بیرون، دوربین دید سه بعدی اطراف و برخی تجهیزات دیگر اشاره کرد. رنج روور قصد دارد نسخه پایه ولار 2021 را با قیمت پایه 57 هزار دلار به بازار جهانی عرضه کند.

نمای جانبی رنج روور ولار 2021

مشخصات فنی رنج روور ولار 2021

مهم ترین به روزرسانی صورت گرفته در خصوص رنج روور ولار 2021، اضافه شدن پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر با سیستم هیبریدی ملایم و دو سطح قدرت مختلف است. نسخه P340 رنج روور ولار قادر به تولید بیشینه قدرت 335 اسب بخار از همین پیشرانه و نسخه P400 ولار قادر به تولید بیشینه قدرت 395 اسب بخار از همین پیشرانه است. هر دو مدل به صورت استاندارد به سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک و سیستم تعلیق بادی مجهز شده اند. این پیشرانه درونسوز مجهز به سیستم هیبریدی ملایم، دارای یک ژنراتور استارتر یکپارچه و پک باتری 48 ولتی بوده که در زیر فضای بار این خودرو جانمایی شده است.

کنسول میانی رنج روور ولار 2021

در خصوص عملکرد این اسیووی لاکچری جذاب باید اظهار کنیم که نسخه P400 ولار قادر است طی 5.2 ثانیه از حالت سکون به مرز 96 کیلومتر بر ساعت دست یابد. جدا از این دو نسخه مجهز به پیشرانه الکتریکی سازی شده، رنج روور ولار دارای یک نسخه مجهز به پیشرانه دو لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بوده که قادر به تولید بیشینه قدرت 247 اسب بخار است. این پیشرانه تنها در مدل های S و R داینامیک S قابل سفارش است.

 

منبع motor1
5 از 1 رای