تیونینگ
قدرتمندتر و اسپرتتر از نسخه استاندارد

رولزرویس گوست با تیونینگ Spofec

چهارشنبه - ۳ شهریور ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
رولزرویس گوست تیونینگ Spofec

باید اعتراف کنیم که نوویتک یکی از توانمندترین شرکت های تیونر جهان در زمینه تیونینگ و ارتقا ابرخودروهاست. این شرکت تا به امروز پروژه های موفقی را روی ابرخودروهایی همچون فراری SF90 و لامبورگینی هوراکان اجرا کرده و بدون اینکه دستی در ماهیت و ذات این محصولات ببرد، جذابیت بصری آنها را بیشتر کرده است. این شرکت در خصوص رولزرویس هم بی حرکت نبوده و یک زیربرند به نام Spofec برای تیونینگ محصولات رولزرویس تاسیس کرده است.

به گزارش خودرونویس، مهندسین و متخصصان Spofec در تیونینگ محصولات رولزرویس تخصص دارند و در جدیدترین پروژه خود به سراغ تیونینگ و معرفی یک پکیج بروزرسانی برای رولزرویس گوست رفته اند. همانطور که اعلام کردیم پروژه جدید Spofec تیونینگ یک دستگاه رولزرویس گوست جدید بوده که سیاستی مشابه با کمپانی مادر یعنی نوویتک در طراحی و توسعه این پکیج تقویتی اعمال شده است.

نمای عقب رولزرویس گوست تیونینگ Spofec

ویژگی های ظاهری رولزرویس گوست Spofec

رولزرویس گوست Spofec دارای پنل های بدنه ای از جنس فیبر کربن بوده و شاهد نصب ورودی های هوای بزرگتر فیبر کربنی، گلگیرهای جلو فیبر کربنی، راکر پنل و اسپویلری از همین جنس در این لیموزین سوپر لوکس قدرتمند هستیم. این رولزرویس گوست به رینگ های 22 اینچی جدیدی از برند وسن مجهز شده که دارای دیزاین SP2 Spofec بوده که دارای 9 پره دوبل هستند که دارای رنگ کرومی هستند.

کابین رولزرویس گوست تیونینگ Spofec

در کنار این رینگهای زیبا، ماژول CAN ترونیک سیستم تعلیق نیز برای این رولزرویس گوست نصب شده که به موجب آن حدود 40 میلی متر از ارتفاع این سدان فوق لوکس تا سرعت 140 کیلومتر بر ساعت کاسته می شود.

رولزرویس گوست تیونینگ Spofec

مشخصات فنی رولزرویس گوست Spofec

رولزرویس گوست تیونینگ شده توسط Spofec به لطف مپینگ جدید کامپیوتر و تغییر برنامه جرقه زنی و احتراق، از نسخه استاندارد قدرتمندتر شده است. پیشرانه 6.75 لیتری 12 سیلندر دو توربوشارژ این خودرو حال قادر به تولید 685 اسب بخار قدرت و 858 نیوتن متر گشتاور شده است. این پیشرانه به یک سیستک اگزوز اسپرت استیل طراحی شده توسط Spofec متصل شده که امکان کنترل فلاپ های تنظیم صدا را به صورت فعال دارد. شرکت Spofec در این لحظه قیمت این پکیج تیونینگ را برای رولزرویس گوست اعلام نکرده، ولی با توجه به سطح این برند و بودجه مشتریان رولزرویس، نباید تصور قیمت ارزانی را داشت.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟