تیونینگ
شخصی سازی ظاهری در کنار افزایش چشمگیر قدرت

رولزرویس گوست با تیونینگ منصوری

پنجشنبه - ۷ مرداد ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
رولزرویس گوست تیونینگ منصوری

رولزرویس گوست یک شاهکار هنری سوار بر چهار چرخ بوده و مالکان این خودرو به صورت عادی هم این اثر هنری را می پرستند. رولزرویس به تنها به برنامه های شخصی سازی بی پایان خود برای مشتریان شهرت دارد؛ ولی افرادی که به شخصی سازی و سفارشی سازی رولزرویس بسنده نمی کنند، می توانند به سراغ شرکت تیونر منصوری بروند. این کمپانی تیونر یک پکیج بروزرسانی کامل را برای این سدان لاکچری معرفی کرده که ضمن تغییر شکل ظاهری، موجب افزایش توان و بهبود عملکرد هم شده است.

استایل ظاهری و کابین رولزرویس گوست منصوری

به گزارش خودرونویس، کیت فیبر کربنی نصب شده روی رولزرویس گوست چندان اغراق آمیز نبوده، ولی با بدنه سفید رنگ این خودرو تضاد رنگی دارند. تم مشکی و سفید بیشتر قسمت های بدنه را احاطه کرده و در کنار آن منصوری قطعات فیبر کربنی مانند رکاب های جانبی، دو اسپویلر یکی در راستای سقف و دیگری روی صندوق عقب و فلاپ های جانبی را روی رولزرویس گوست نصب کرده است.

نمای عقب رولزرویس گوست تیونینگ منصوری

منصوری همچنین کاپوتی جدید و ساخته شده با مواد فیبر کربنی سبک، چراغ های LED روشنایی در روز اضافی و دستگیره های مشکی درب ها را برای این لیموزین فوق لوکس نصب کرده است. منصوری تم رنگی خاصی به نام Mandarin شامل رنگ های نارنجی و طلایی را روی جلوپنجره اعمال کرده که چهره این خودرو را نسبت به مدل استاندارد کاملا متمایز کرده است.

نمای عقب رولزرویس گوست تیونینگ منصوری

منصوری همچنین کابین رولزرویس گوست را نیز با استفاده از مواد اولیه جدید بروزرسانی کرده است. تم نارنجی Mandarin در کنار تودوزی سفید این خودرو جلب توجه می کند. این تم نارنجی رنگ در تکیه گاه های میانی آرنج و چرم صندلی ها و غربیلک فرمان اعمال شده است. این تم نارنجی رنگ همچنین در تودوزی درب ها و صندلی ها نیز دیده می شود. منصوری برای جذابتر شدن فضای داخل کابین، یک نورپردازی زیبا برای صندلی ها، رودری ها و داشبورد با چراغ های LED با نور ملایم اجرا کرده که در همه حال روشن بوده و زیبایی آنها در شب به اوج خود می رسند.

کابین رولزرویس گوست تیونینگ منصوری

مشخصات فنی رولزرویس گوست منصوری

منصوری برای رولزرویس گوست یک کیت بروزرساین ECU، توربوشارژرهایی جدید و یک سیستم اگزوز اسپرت با کاتالیست عملکردی نصب کرده است. به موجب این نرم افزارها و سخت افزارهای جدید، پیشرانه 6.75 لیتری 12 سیلندر V شکل رولزرویس گوست قادر به تولید بیشینه قدرت 720 اسب بخار و بیشینه گشتاور 1020 نیوتن متر شده است. این یک ارتقا چشمگیر نسبت به پیشرانه استاندارد 563 اسب بخار با 850 نیوتن متر گشتاور گوست محسوب می شود. منصوری اظهار کرده که رولزرویس گوست تیونینگ شده قادر است طی 4.4 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد. منصوری همچنین یک کاور فیبر کربنی روی پیشرانه نصب کرده است.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟