اخبار خودرو جهان
نمایش سیستم های آفرودی و کنترلی

جدیدترین تیزر تویوتا تاندرا TRD Pro 2022

سه شنبه - ۵ مرداد ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
سیستم های آفرودی تویوتا تاندرا TRD Pro 2022

تویوتا بار دیگر تیزر دیگری از پیکاپ تاندرا 2022 را منتشر کرده تا تجهیزات آفرودی نصب شده در نسخه TRD Pro این خودرو را به طرفداران نشان دهد. تویوتا در این تیزر تیزر به کابین تاندرا TRD Pro پرداخته و نشان داده که چه تکنولوژی هایی در نسل جدید این خودرو نصب شده اند.

به گزارش خودرونویس، یک ناب چرخشی در میان داشبورد با چهار کلید احاطه شده اند که شامل MTS(Multi Terrain Select)، DAC(کنترل پایین آمدن از سرازیری)، کراول کنترل و Tow/Haul هستند که در حالت آخر از دنده های سنگین تر به منظور در دسترس بودن قدرت در دورهای گسترده تر استفاده می شود. کلید دیگر هم انتخاب حالت رانندگی با این خودرو است. در این تیزر پد شارژ بدون سیم تلفن همراه بزرگ تویوتا تاندرا 2022 در کنار تودوزی چرمی سوزن زنی شده با دوخت قرمز و نشان TRD Pro در پشتی صندلی ها دیده می شود.

تودوزی تویوتا تاندرا TRD Pro 2022

این تیزر از جنبه دیگری نیز حائز اهمیت است، چراکه یک لحظه در آن نمایشگر تمام دیجیتالی تاندرا 2022 هم نشان داده می شود. تویوتا می خواهد که ما در این نمایشگر ضمن فعال بودن سیستم های کنترلی DAC/Crawl، طراحی پروفیل جانبی نشان داده شده در این نمایشگر دیجیتالی را هم مشاهده کنیم. در این نمایشگر نمای جانبی تاندرا 2022 به طور کامل مشخص بوده که این نسخه دو کابین CrewMax بوده که شاهد طراحی گلگیرهایی حجم پردازی شده و عریض برای آن هستیم.

کابین تویوتا تاندرا TRD Pro 2022

مشخصات فنی تویوتا تاندرا TRD Pro 2022

در این لحظه مشخصات فنی تویوتا تاندرا 2022 همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. اما یقین داریم که تویوتا در این خودرو که رقیب فورد F-150 محسوب می شود از پیشرانه iForce Max استفاده می کند که به احتمال زیاد یک نیروگاه دو توربوشارژ شش سیلندر V شکل مشابه نمونه نصب شده در نسل جدید تویوتا لندکروزر سری 300 است. این پیشرانه 3.5 لیتری در تویوتا لندکروزر 2022 قادر به تولید 409 اسب بخار قدرت و 650 نیوتن متر گشتاور است. لازم به ذکر است که هم تاندرا و هم لندکروزر جدید هر دو روی پلتفرم TNGA-F تویوتا توسعه یافته اند و برای انتقال قدرت پیشرانه به گیربکس 10 سرعته اتوماتیک متکی هستند.

پیشرانه تویوتا تاندرا TRD Pro 2022

این پیشرانه جدید به احتمال زیاد جانشین پیشرانه تنفس طبیعی 5.7 لیتری هشت سیلندر نسل پیشین تاندرا می شود که ضمن تولید قدرت بیشتر، به مراتب بهینه تر است.

نمایشگر پشت فرمان تویوتا تاندرا TRD Pro 2022

با استناد به تیزرهای منتشر شده از نسل جدید تاندرا طی هفته های گذشته، می توان گفت که تاندرا جدید دارای طراحی بسیار خیره کننده ای در پروفیل جلو بوده و دارای سیستم عقب با قابلیت بازشدن است. روی داشبورد هم با یک نمایشگر تبلت مانند عریض برای سیستم مالتی مدیا احاطه شده است. تصاویر جاسوسی نشان می دهند که نسخه های معمولی تویوتا تاندرا 2022 دارای مالتی مدیا با نمایشگر کوچکتر بوده که با داشبورد و دریچه های سیستم تهویه احاطه شده است.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟