اخبار خودرو جهان
چشمگیر و زیبا مانند نمای بیرونی

تصاویر کابین تویوتا تاندرا 2022 منتشر شد

چهارشنبه - ۲ تیر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
تیزر کابین تویوتا تاندرا 2022

چند روز پیش تویوتا با عجله بسیار زیاد تصاویر نمای بیرونی نسل جدید پیکاپ تاندرا 2022 را منتشر کرد که این اقدام پس از لو رفتن تصاویر کیفیت پایین نمای بیرونی تاندرا صورت گرفت. در این تصاویر تاندرا TRD پرو نمایش داده شده بود که کاملا طراحی متفاوتی در نمای بیرونی و کابین نسبت به قبل داشت. حال تویوتا بار دیگر با کمپین تیزری تاندرا بازگشته و این بار تصاویر مربوط به کابین نسل جدید این پیکاپ را منتشر کرده که در آنها قسمت بالایی داشبورد و برخی دیگر از تجهیزات داخلی این خودرو نمایان است.

استایل ظاهری و کابین تویوتا تاندرا 2022

به گزارش خودرونویس، بازرترین ویژگی درون کابین تویوتا تاندرا 2022، سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی جدید این خودروست. برای مدل فعلی تاندرا که نمایشگر درون داشبورد جانمایی شده، در این تیزرها مشخص است که نمایشگر مالتی مدیا و سرگرمی تاندرا 2022 به صورت تبلت مانند در بالای داشبورد جانمایی شده است. این نمایشگر از درگاه اپل کار پلی پشتیبانی می کند و به مراتب بزرگتر از نمایشگر نسل فعلی تاندرا 2022 است. البته شاید این نمایشگر بزرگ به صورت آپشنال روی تاندرا نصب شود و نسخه های پایه دارای یک نمایشگر کوچکتر یا درون داشبورد باشند.

تیزر کابین تویوتا تاندرا 2022

از جمله دیگر ویژگی های کابین تاندرا 2022 می توان به نوار قرمز رنگ روی غربیلک فرمان و بلندگوهای JBL در قسمت پایینی ستون A و زیر دستگیره های بزرگ این خودرو اشاره کرد. نسل جدید تویوتا تاندرا طراحی بسیار گیرا و شاخصی در نمای بیرونی دارد که تویوتا همین سبک طراحی را در کابین هم تاحدودی رعایت کرده است. ولی این تیزرها چیز زیادی به ما نشان نمی دهند. نسل جدید تاندرا در نسخه TRD پرو دارای چهره ای خشن تر بود که دارای المان های روشنایی بیشتری در نمای بیرونی نسبت به مدل استاندارد است. درون جلوپنجره سه پروژکتور LED نصب شده و در قسمت بالایی جلوپنجره هم سه چراغ LED نارنجی رنگ مشابه نمونه نصب شده در فورد F-150 راپتور دیده می شود.

تیزر کابین تویوتا تاندرا 2022

مشخصات فنی احتمالی تاندرا 2022

مشخصات فنی رسمی تویوتا تاندرا 2022 در این لحظه اعلام نشده؛ ولی تیزر پیشین این موضوع را تا حدودی تایید کرد که نسل جدید این خودرو به احتمال زیاد به پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر دو توربوشارژ مشابه با نمونه نصب شده در تویوتا لندکروزر سری 300 مجهز شده است. این کمپانی تایید کرده که این پیشرانه نسخه پایه نسل جدید تاندرا از پیشرانه 5.7 لیتری هشت سیلندر نسل قبل با 381 اسب بخار قدرت، قوی تر بوده و خبر خوش اینجاست که یک پیشرانه هیبریدی هم برای این پیکاپ فول سایز در دست توسعه است.

این کمپین های تیزری بیانگر این موضوع هستند که چیزی تا رونمایی نسل جدید این خودرو باقی نمانده است.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟