اخبار خودرو جهان
امکان سفارش برای بنتایگا، فلایینگ اسپور و کانتیننتال GT

بنتلی کالکشن جدید مولینر را معرفی کرد

شنبه - ۱ آبان ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
بنتلی مولینر کالکشن

بنتلی نسخه های ویژه ای از محصولات سوپرلوکس و اشرافی خود را در قالب کالکشن مولینر معرفی کرده است. به عبارت دیگر بنتلی نسخه های لوکستر و سفارشی سازی شده از سه خودروی بنتایگا، کانتیننتال و فلایینگ اسپور را معرفی کرده و همانطور که از چنین خودرویی انتظار می رود قصد دارد که این سه محصول فوق لاکچری اشرافی را در تیراژ محدودی تولید کند.

به گزارش خودرونویس، بنتلی این سری را مولینر Nauticis کالکشن نامیده و به موجب آن یک تم دریایی به بنتلی کانتیننتال GT هشت سیلندر بخشیده است. بدنه این کانتیننتال به رنگ آبی Aegean بوده که مقداری هم به سبز می زند. رینگ های 22 اینچی آلیاژی زیبای این خودرو هم به همین رنگ مزین شده اند و دارای سطحی پولیش خورده هستند. این خودرو دارای پکیج استایلینگ بوده که به موجب آن اسپلیتر جلو، رکاب های جانبی، دیفیوزر عقب و اسپویلری در لبه صندوق عقب آن نصب شده که جنس همگی از فیبر کربن است.

بنتلی مولینر Nauticis کالکشن

فضای کابین با چرم بسیار با کیفیتی تودوزی شده که در رنگ های مختلف و ترکیب چند رنگ نیز اجرا می شود. همچنین یک تریم چوبی زیبا در بسیاری از قسمت های کابین از جمله رودری ها و داشبورد و همچنین کنسول میانی نیز اعمال شده است.

بنتلی مولینر Nauticis کالکشن

بنتلی قصد دارد که تنها چهار نسخه از این کالکشن مولینر را تولید کند. این خودروساز اشرافی بریتانیایی قصد دارد که کالکشن Nauticis مولینر را در فستیوال Fort Laudredale Boat Show در اواخر ماه اکتبر به نمایش بگذارد.

بنتلی مولینر منهتن کالکشن

عضو بعدی این کالکشن مولینر اسکای لاین بوده که از منهتن در طراحی آن الهام گرفته شده و می توان این تم را در فلایینگ اسپور، کانتیننتال GT کانورتیبل و همچنین بنتایگا سفارش داد. تمامی خودروهای مزین شده به این تم دارای رنگ اونیکس مشکی برای بدنه و همچنین پکیج ظاهری بلک لاین هستند که به موجب آن تم کرومی تیره رنگی در بسیاری از قسمت های بدنه نصب می شود. از جمله دیگر ویژگی های این تم می توان به نوار نقره ای رنگ نصب شده در لبه پایینی پروفیل جلو اشاره کرد. همچنین رینگ های 22 اینچی نصب شده برای این سه خودرو نیز به رنگ مشکی و نقره ای می توان سفارش داد.

بنتلی مولینر منهتن کالکشن

درون کابین نیز شاهد ترکیب دو رنگ مشکی و نقره ای هستیم. داشبورد و قسمت های بالایی رودری ها به رنگ مشکی طراحی شده اند که دارای سطحی پولیش خورده و براق هستند. قسمت میانی داشبورد و کنسول میانی صندلی ها نیز تداعی کننده خط افق منهتن هستند که نام این پکیج مولینر نیز به همین دلیل انتخاب شده است.

بنتلی مولینر میامی کالکشن

آخرین تم این پکیج سه تایی بنتلی مولینر نیز میامی کالکشن نام دارد که در طراحی آن از صحنه های هنری و معماری Art Deco الهام گرفته شده است. این پکیج نیز روی بنتلی فلایینگ اسپور، کانتیننتال GT و بنتایگا قابل سفارش است. بنتلی های مجهز به این پکیج با بدنه های نارنجی، آبی یا سبز لیمویی تولید می شوند. البته بنتلی در حال حاضر تنها تصاویر فلایینگ اسپور با بدنه آبی تیره را منتشر کرده است. این خودروها به پکیج بدنه استایلینگ هم مجهز هستند که به موجب آن تیم نقره ای Arctica در قسمت پایینی بدنه آنها اعمال می شود.

بنتلی مولینر میامی کالکشن

درون کابین بنتلی های مجهز به پکیج میامی کالکشن مولینر، شاهد یک تم سفید و مشکی هستیم. تریم تزیینی آبی رنگ داشبورد و رودری ها را زیباتر کرده است. چرم آبی Klein نیز روی شیفتر دنده و پره پایینی غربیلک فرمان دیده می شود. روی پا رکابی این خودرو نیز عبارت One Of Six دیده می شود که یعنی قرار است تنها شش دستگاه از این خودرو تولید شود.

 

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟