اخبار خودرو جهان
با 536 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور

بنتلی فلایینگ اسپور هیبرید رونمایی شد

چهارشنبه - ۱۶ تیر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
بنتلی فلایینگ اسپور هیبرید

بنتلی قصد دارد که تا سال 2030 به خودروسازی تمام الکتریکی تبدیل شود؛ ولی این تغییر یک شبه صورت نمی گیرد و بنتلی از معرفی محصولات الکتریکی سازی شده کار خود را آغاز کرده است. در این راستا بنتلی امروز نسخه هیبریدی فلایینگ اسپور را معرفی کرده که دومین محصول پلاگین هیبریدی در سبد محصولات این برند فوق لوکس بریتانیایی و قدرتمندترین آن محسوب می شود.

مشخصات فنی بنتلی فلایینگ اسپور هیبرید

به گزارش خودرونویس، پیشرانه هیبردیی بنتلی فلایینگ اسپور هیبرید متشکل از یک موتور بنزینی 2.9 لیتری شش سیلندر V6 بوده که روی هم رفته قادر به تولید 536 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور است. این سیستم هیبریدی 95 اسب بخار قدرت و 50 نیوتن متر گشتاور بیشتری نسبت به بنتایگا هیبرید تولید می کند. این لیموزین سوپر لوکس هیبریدی با اتکا به پیشرانه هیبریدی قدرتمند خود قادر است طی 4.1 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد که یک ثانیه نسبت به بنتایگا هیبرید سریع تر است. همچنین فلایینگ اسپور هیبرید قادر است به بیشینه سرعت 285 کیلومتر بر ساعت دست یابد که رقمی بسیار چشمگیر برای این خودرو محسوب می شود.

بنتلی فلایینگ اسپور هیبرید

یک موتور الکتریکی با مگنت دائمی  بین گیربکس و پیشرانه بنزینی این خودرو نصب شده که نیروی آن توسط یک باتری 14.1 کیلووات ساعتی تامین می شود. این موتور الکتریکی قادر به تولید 134 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور بوده که باتری آن طی 2.5 ساعت اتصال به برق شارژ می شود. بنتلی فلایینگ اسپور هیبریدی در حالت ترکیبی قادر به پیمایش 700 کیلومتر مسافت است.

نمای عقب بنتلی فلایینگ اسپور هیبرید

فلایینگ اسپور هیبریدی دارای سه مد رانندگی اختصاصی بوده که ویژه پیشرانه الکتریکی سازی شده این خودروست. این سه مد شامل EV Drive، هیبرید و Hold هستند. حالت EV Drive در حالت داشتن شارژ باتری فعال می شود و شما قادر هستید به صورت کاملا بی صدا و الکتریکی با این لیموزین لاکچری حرکت کنید. مد رانندگی هیبرید همانطور که از نام آن مشخص است ترکیب پیشرانه بنزینی و الکتریکی برای بیشترین مسافت قابل پیمایش بوده و حالت Hold نیز شارژ باتری را برای استفاده در مواقع مورد نیاز، نگه می دارد.

کابین بنتلی فلایینگ اسپور هیبرید

استایل ظاهری

از نظر ظاهری تفاوت چندانی میان بنتلی فلایینگ اسپور هیبریدی با مدل هشت سیلندر نیست. مدل هیبریدی این خودرو به صورت استاندارد دارای هفت رنگ مختلف بدنه بوده و 60 رنگ سفارشی برای در کنار پکیج بلک لاین مولینر برای آن قابل سفارش است. این خودرو به صورت استاندارد به رینگ 20 اینچی مجهز شده و به صورت آپشنال می توان برای آن رینگ 21 یا 22 اینچی هم نصب کرد. کابین خودرو هم تقریبا هیچ تغییری نکرده و تنها به روزرسانی صورت گرفته در کابین به گرافیک ویژه مربوط به مدل هیبریدی و تنظیمات نمایشگر 12.3 اینچی لمسی میان داشبورد و نمایشگر دیجیتالی پشت فرمان مربوط می شوند.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟