اخبار خودرو جهان
قصر اشرافی لوکستر شده

بنتلی فلایینگ اسپور مولینر معرفی شد

یکشنبه - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
بنتلی فلایینگ اسپور مولینر

بنتلی امروز نسخه مولینر سدان فلایینگ اسپور را معرفی کرد تا این سدان فوق لوکس جذاب را باز هم لوکستر کند. قرار است که این سوپرسدان لاکچری برای افراد فوق ثروتمند در هفته خودرو مونتری به نمایش گذاشته شود.

طراحی ظاهری و کابین بنتلی فلایینگ اسپور مولینر

به گزارش خودرونویس، بنتلی فلایینگ اسپور مولینر دارای تم لوزی شکل دوتایی در جلوپنجره و تم کرومی در ورودی هوایی پایینی پروفیل جلو است. لوگوی بنتلی در پروفیل جلو هم به صورت الکترونیکی جمع شده و دارای نورپردازی زیبا و خیره کننده ایست.

نمای جلو بنتلی فلایینگ اسپور مولینر

برند مولینر روی دریچه های هوای گلگیر و همچنین قاب آینه های جانبی نصب شده که به رنگ نقره ای مات است. این سدان فوق لوکس دارای رینگ های 22 اینچی پولیش شده با جزییات خاکستری رنگ بوده که کاپ نصب شده در میان رینگ همواره صاف می ایستد.

لوگو بنتلی فلایینگ اسپور مولینر

درون کابین فلایینگ اسپور مولینر هشت رنگ سفارشی و سه ترکیب رنگ قابل اجراست. یکی از تم های قابل اجرا برای این خودرو Ascot بوده که شامل ترکیب رنگ های چرم آبی رنگ ایمریال و چرم شتری با دوخت سفید رنگ است. این بنتلی فلایینگ اسپور لوکستر به صورت استاندارد دارای ویژگی های رانندگی اختصاصی مولینر است. این بدان معنا بوده که این خودرو دارای تم تودوزی لوزی شکل در صندلی ها و همچنین دوخت سه بعدی چرمی برای پنل رودری است.

لوگو بنتلی فلایینگ اسپور مولینر

سرنشینان خوش شانس صندلی عقب می توانند از میز پیک نیک نصب شده در این قسمت استفاده کننده که به صورت الکترونیکی قابلیت باز و بسته شدن دارد. کنسول میانی نصب شده در ردیف جلو و عقب، دارای روکش الماس تراشی شده است. ساعت مولینر نصب شده روی داشبورد هم دارای سطح نقره ای برس خورده است.

کابین بنتلی فلایینگ اسپور مولینر

بنتلی فلایینگ اسپور مولینر دارای کلید چرم دوزی شده ای بوده که داخل یک جعبه دست ساز به مالک ثروتمند این خودرو اهدا می شود و لازم به ذکر است که رنگ چرم و جعبه این کلید جذاب مشابه با تم کابین بوده که مالک خودرو انتخاب کرده است.

نمای عقب بنتلی فلایینگ اسپور مولینر

مشخصات فنی بنتلی فلایینگ اسپور مولینر

این اولین عضو خانواده محصولات سوپرلاکچری مولینر بنتلی بوده که با پیشرانه پلاگین هیبریدی هم عرضه می شود. مشتریان می توانند بنتلی فلایینگ اسپور مولینر را با یک پیشرانه شش سیلندر V شکل 2.9 لیتری و یک موتور الکتریکی کمکی سفارش دهند که روی هم رفته قادر به تولید بیشینه قدرت 536 اسب بخارو بیشینه گشتاور 750 نیوتن متر است. همچنین این سدان سوپرلاکچری را می توان با یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ با 542 اسب بخار قدرت و 770 نیوتن متر گشتاور نیز سفارش داد. پرچمدار نسخه های فلایینگ اسپور نیز با یک پیشرانه 6 لیتری 12 سیلندر W شکل دو توربوشارژ راهی بازار می شود که قادر به تولید 626 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور است.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟