اخبار خودرو جهان
استایل ظاهری و کابین به روزرسانی شده در کنار پیشرانه قدرتمندتر

نیسان آرمادا 2021 رونمایی شد

چهارشنبه - ۱۹ آذر ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
نیسان آرمادا 2021

نیسان آرمادا مدل 2021 با استایل ظاهری به روزرسانی شده، کابینی مدرن سازی شده و پیشرانه قدرتمندتر رونمایی شد. نیسان ضمن رونمایی نسخه به روزرسانی شده اسیووی پرچمدار خود، هنوز جزییات مربوط به قیمت آرمادا 2021 را اعلام نکرده است.

طراحی ظاهری

به گزارش خودرونویس، در خصوص طراحی بیرونی نیسان آرمادا 2021 باید اظهار کنیم که پروفیل جلوی این خودرو به لطف به روزرسانی های صورت گرفته حال دیزاینی مشابه با نیسان پاترول 2021 دارد. نیسان آرمادا 2021 حال به صورت استاندارد دارای چراغ های LED بوده که چراغ های روشنایی در روز استایلی مشابه براکت دارند. جلوپنجره V شکل آرمادا 2021 نسبت به مدل پیشین عریض تر بوده و طرحی برآمده با یک قاب کرومی عریض است تا از استایل آن از سادگی خارج شود.

نمای عقب نیسان آرمادا 2021

در قسمت پایینی سپر جلو، یک قاب کرومی در اطراف مه شکن های LED آرمادا 2021 نصب شده که ظاهرا نصب این مه شکن ها به صورت آپشنال امکان پذیر است. در پروفیل عقب آرمادا 2021 هم تغییراتی مشابه جلو صورت گرفته و شاهد چراغ هایی LED با دیزاینی به روزرسانی شده و سپر تغییر شکل یافته هستیم. مشتریان در صورت سفارش نسخه SL آرمادا 2021 می توانند استایل ظاهری این اسیووی فول سایز را با تم مشکی تیره به همراه پکیج Midnight ادیشن سفارش دهند.

نیسان آرمادا 2021

مشخصات فنی نیسان آرمادا 2021

نسخه به روزرسانی شده نیسان آرمادا همچنان از یک پیشرانه 5.6 لیتری هشت سیلندر تنفس طبیعی استفاده می کند. ولی قدرت این نیروگاه حجیم حال به 400 اسب بخار و بیشینه گشتاور تولیدی آن به 560 نیوتن متر ارتقا پیدا کرده است. این در حالی بوده که همین پیشرانه در نسخه پیشین آرمادا بیشینه قدرت 390 اسب بخار و بیشینه گشتاور 534 نیوتن متر را تولید می کرد. نیروی تولیدی این پیشرانه همچنان توسط یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک به هر دو محور آرمادا منتقل می شود. بیشینه ظرفیت یدک کشی نیسان آرمادا 2021 با وجود ارتقا قدرت پیشرانه همچنان 3860 کیلوگرم باقی مانده؛ ولی نیسان سیستم کنترل ترمز یکپارچه با تریلر و همچنین کنترل حرکت های جانبی تریلر را در برخی از نسخه های آرمادا 2021 به صورت استاندارد لحاظ کرده است.

نیسان آرمادا 2021

طراحی کابین

درون کابین نیسان آرمادا 2021 یک نمایشگر 12.3 اینچی لمسی برای سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی نصب شده است. این نمایشگر حال جانشین نمایشگر هشت اینچی لمسی پیشین در میان داشبورد شده است. این نمایشگر بزرگتر حال رزولوشن 1920 در 720 پیکسل داشته که کیفیت تصویر بهتری را نسبت به نمایشگر کوچکتر پیشین ارائه می دهد. سیستم سرگرمی جدید نیسان آرمادا 2021 قادر است به وسیله وای فای اطلاعات مربوط به نقشه مسیرها و سایر نرم افزارها را به روزرسانی کند. همچنین این سیستم از دو درگاه اپل کار پلی و اندروید اتو نیز پشتیبانی می کند.

کابین نیسان آرمادا 2021

در بین نمایشگرهای پشت فرمان نیز، یک صفحه دیجیتالیی هفت اینچی نصب شده است. نسخه پلاتینیوم مجهزترین تریم نیسان آرمادا بوده که حال دارای یک آینه دیجیتالی دید عقب با ابعاد 9.4 اینچ است. این در حالی است که نسخه پیشین همین مدل دارای آینه دیجیتالی به ابعاد 7.5 اینچ بود. این آینه بزرگتر هم مانند نمایشگر لمسی این خودرو دارای کیفیت تصویر و وضوح بالاتری نسبت به مدل پیشین است.

کنسول میانی نیسان آرمادا 2021

درون کابین آرمادا 2021 یک کنسول میانی به روزرسانی شده دیده می شود که سرنشینان می توانند آن را از جلو یا عقب باز کنند. همچنین درون این کنسول میانی یک سینی قابل جداشدن نیز تعبیه شده است. نیسان آرمادا 2021 به صورت استاندارد به پکیج ایمنی نیسان Safety Shield 360 مجهز شده و در کنار آن تجهیزاتی مانند کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو و کمکی تثبیت کننده خطوط حرکت، ایمنی راننده و سرنشینان را تضمین می کنند.

 

 

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟