اخبار خودرو جهان
شاسی بلند با سقف بازشو!

فولکس واگن T راک کابریولت 2022 رونمایی شد

شنبه - ۲۶ آذر ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
vw-t-roc-cabriolet-edition-grey-2022 فولکس واگن T راک کابریولت کانورتیبل (1)

فولکس واگن T راک یکی از جدیدترین کراس اوورهای این خودروساز آلمانی بوده که در سال 2017 رونمایی شد. نسخه کانورتیبل فولکس واگن T-Roc هم دو سال بعد یعنی در سال 2019 از راه رسید. این کراس اوور کانورتیبل دارای سقف سافت تاپ بوده و حال فولکس واگن برای مدل 2022 نسخه کانورتیبل T راک را دستخوش تغییراتی قرار داده و آن را بروزرسانی کرده است. همچنین یک نسخه جدید و تولید محدود به نام ادیشن گری نیز برای فولکس واگن T راک کابریولت معرفی شده است.

ظاهر فولکس واگن T راک کابریولت 2022

به گزارش خودرونویس، فولکس واگن تنها قصد تولید 999 دستگاه از T راک کابریولت ادیشن گری را دارد. فولکس واگن T-Roc ادیشن گری در نمای بیرونی دارای رنگ خاکستری ایریدیوم مات بوده و برای قطعات تزییناتی بوده هم تریم مشکی اجرا شده است. این نسخه به صورت استاندارد به پکیج بلک استایل مجهز شده که به موجب آن تریم مشکی رنگ روی قاب آینه ها و اسپویلر آن اجرا شده است. البته فولکس واگن این تریم مشکی را روی دستگیره درب ها، عبارت T-Roc و خط کشی های روی بدنه نیز اجرا کرده و رینگ هایی 18 اینچی آن هم با مشکی برای این خودرو نصب کرده است.

vw-t-roc-cabriolet-edition-grey-2022 فولکس واگن T راک کابریولت کانورتیبل (1)

داخل کابین فولکس واگن T-Roc کابریولت 2022

کابین فولکس واگن T راک کابریولت 2022 دارای سیستم رهیاب بوده و انبوهی از سیستم های کمکی راننده از قبیل کمکی حفظ خودرو بین خطوط برای این خودرو نصب شده اند. از جمله دیگر تجهیزات فولکس واگن T راک کانورتیبل 2022 می توان به چراغ های LED ماتریکس و داینامیک لایت، پکیج زمستانی شامل گرمکن فرمان و دوربین پشتیبانی اشاره کرد. این نسخه فولکس واگن T راک کابریولت بر پایه مدل R لاین توسعه پیدا کرده و که پایه و اساس خوبی از ویژگی های اسپرت را برای این کراس اوور جمع و جور آلمانی به ارمغان آورده است.

vw-t-roc-cabriolet-edition-grey-2022 فولکس واگن T راک کابریولت کانورتیبل (1)

فولکس واگن همچنین پکیج ادیشن پلاس را نیز برای T راک عرضه کرده که به موجب آن لوازم بیشتری به این خودرو اضافه می شود که یکی از آنها نصب رینگ 19 اینچی به جای 18 اینچی استاندارد است. همچنین این نسخه به سیستم رهیاب ارتقا یافته، سیستم صوتی BeatsAudio و سیستم کنترل شاسی تطبیق پذیر مجهز شده است. فولکس واگن T راک کابریولت 2022 به پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز بوده که قادر به تولید 148 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور است.

vw-t-roc-cabriolet-edition-grey-2022 فولکس واگن T راک کابریولت کانورتیبل (1)

قیمت فولکس واگن T راک ادیشن گری 50 هزار دلار اعلام شده و قیمت نسخه ادیشن پلاس پکیج این خودرو 55 هزار دلار اعلام شده است.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟