اخبار خودرو جهان
ظاهری به روزرسانی شده و بدون تغییر در مشخصات فنی

کیا استینگر فیس لیفت معرفی شد

چهارشنبه - ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
کیا استینگر فیس لیفت

پس انتشار تصاویر جاسوسی متعدد و خبرهای مختلف، سرانجام کیا استینگر 2021 از راه رسید. در حالی با نگاه اول ممکن است تصور کنید این خودرو همانند مدل پیشین است، باید اظهار کنیم که تغییرات ساده ای در برخی از قسمت های کیا استینگر به خصوص در نمای جلو اعمال شده است.

تغییرات ظاهری

به گزارش خودرونویس، در پروفیل جلوی کیا استینگر 2021 شاهد نصب چراغ های اصلی با گرافیک جدید و چراغ های روشنایی در روز LED به روزرسانی شده هستیم. همچنین تم تیره رنگی درون قاب چراغ ها اعمال شده است.

شاید مهم ترین تغییر در خصوص کیا استینگر فیس لیفت در به روزرسانی های اعمال شده در قسمت عقب این گرن تورر کره ای صورت گرفته باشد. در این قسمت کیا چراغ استاپ ترمزی سراسری به همراه چراغ های راهنمای متشکل از 10 LED جداگانه طراحی کرده که دیزاینی مستطیل شکل دارند.

نمای عقب کیا استینگر فیس لیفت

نسخه های قدرتمندتر کیا استینگر مانند همین نسخه GT که تصویر آن را مشاهده می کنید، کیا سیستم اگزوز با خروجی بزرگتری برای این خودرو نصب می کند تا این خودور چهره خشن تری داشته باشد.

کیا برای استینگر فیس لیفت 2021 رینگ های 18 و 19 اینچی جدیدی طراحی کرده و یک رنگ جدید برای بدنه به همراه دو پکیج آپشنال را برای این خودرو ارائه کرده است. پکیج دارک کیا استینگر در چندین بازار جهانی قابل سفارش است و شامل یک دیفیوزر با رنگ مشکی براق و همچنین تم تیره رنگ برای خروجی اگزوزها و نشان عقب است.

در برخی از کشورها از جمله بازار آمریکا نیز یک پکیج دارک دیگر با رینگ 19 اینچی مشکی مات، بال عقب و تریم مشکی برای فندرها و قاب آینه ها برای کیا استینگر قابل سفارش است.

 

کابین

برجسته ترین تغییر اعمال شده درون کابین نصب یک نمایشگر بزرگتر 10.25 اینچی به جای نمونه هشت اینچی قدیمی برای سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی است. کیا ادعا کرده که مواد مصرفی به کار رفته درون کابین به مراتب بهتر از نمونه های استفاده شده روی مدل پیشین استینگر بوده و مشتریان این امکان را دارند برای کنسول میانی طرحی آلومینیومی یا فیبر کربن مصنوعی را انتخاب کنند.

کابین کیا استینگر فیس لیفت

سیستم نورپردازی داخل کابین استینگر 2021 هم ارتقا یافته و حال دارای 64 رنگ مختلف بوده که فضای جذابی به کابین این خودرو بخشیده است. بسته به بازاری که کیا استینگر در آن عرضه می شود، امکان سفارش پکیج های مختلف با رنگ های متنوع و حتی تودوزی چرم ناپا برای این گرن تورر جذاب کره ای وجود دارد. همچنین برای استینگر فیس لیفت تودوزی با دوخت جدید قابل سفارش است که جنس آن از چرم طبیعی یا چرم مصنوعی است.

 

مشخصات فنی

در این لحظه کیا هیچ مطلبی را در خصوص مشخصات فنی کیا استینگر فیس لیفت 2021 اعلام نکرده. ولی یقینا پیشرانه 2.5 لیتری توربوشارژ با 300 اسب بخار قدرت و همچنین پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر جنسیس G80 با 375 اسب بخار قدرت زیر کاپوت کیا استینگر نصب خواهد شد.

 

سخن پایانی

لازم به ذکر است که نشان E نصب شده روی بدنه این نسخه استینگرف صرفا ویژه بازار کره جنوبی است. انتظار می رود که نسخه جهانی کیا استینگر 2021 به نشان به روزرسانی شده کیا مزین شود که از مدتی پیش روی محصولات این برند نصب شده است.

کیا قصد دارد استینگر 2021 را از سه ماه سوم سال جاری به بازار کره عرضه کند و سپس تا پیش از پایان سال جاری به بازارهای جهانی نیز راه می یابد.

 

 

دیگر موارد پیشنهادی:
5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟