اخبار خودرو جهان
دارای دو مدل بنزینی و یک مدل پلاگین هیبریدی چهار چرخ محرک

جتور دشنگ Jetour Dasheng کراس اوور جوانسپند زیربرند چری

یکشنبه - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
جتور دشنگ Jetour dasheng

جتور به تازگی تصاویر رسمی جدیدترین محصول خود که یک کراس اوور اسپرت با طراحی جوان پسند به نام Dasheng دشنگ بوده را برای عرضه به بازار چین منتشر کرده است. جتور دشنگ Jetour Dasheng قرار است که در سه ماه سوم سال 2022 به بازار چین عرضه شود.

به گزارش خودرونویس، جتور یک برند تولید کننده کراس اوور چینی زیر چتر کمپانی بزرگ چری بوده که به سرعت در حال رشد و توسعه است. جتور Jetour هم اکنون 9 شاسی بلند مختلف اعم از بنزینی، پلاگین هیبریدی و تمام الکتریکی را در سبد محصولات خود دارد. جتور دشنگ Jetour Dasheng جدیدترین عضو محصولات این خودروساز چینی بوده و هدف از عرضه این خودرو جذب مشتریان بسیار جوان یا نسل Z بوده که بین سالهای 1997 تا 2012 متولد شده اند. بدین ترتیب مسن ترین مشتریان هدف جتور دشنگ Jetour Dasheng در حال حاضر تنها 25 سال سن دارند و کوچکترین آنها نیز 10 ساله هستند!

جتور دشنگ Jetour dasheng

ظاهر جتور دشنگ Jetour Dasheng

جتور دشنگ Jetour Dasheng به منظور جذب جوانان، طراحی پیشرفته تری نسبت به نسخه های پیشین دارد و خطوط تیز و المان های اسپرتی در طراحی این خودرو لحاظ شده اند. به عنوان مثال اسپویلر نصب شده در استای سقف و دیفیوزر عقب چهره جتور دشنگ را نسبت به سایر محصولات این خودروساز چینی جذاب تر کرده اند. این خودرو دارای دستگیره های پاپ آپ برای درب ها و همچنین رینگ های آلیاژی 20 اینچیست.

جتور دشنگ Jetour dasheng

در پروفیل جلو جتور دشنگ شاهد طراحی چراغ های جلوی خطی هستیم که امروزه در بین همه خودروسازان جهان رایج شده است. در ابتدا قرار بود که جتور دشنگ Jetour Dasheng در نمایشگاه خودرو پکن 2022 رونمایی شود، ولی به دلیل وخیم شدن شرایط همه گیری ویروس کرونا در چین این رویداد خودرویی به تعویق افتاد و جتور هم صرفا تصاویر دشنگ Dasheng را به همراه پاره ای از مشخصات منتشر کرد.

جتور دشنگ Jetour dasheng

مشخصات فنی جتور دشنگ Jetour Dasheng

جتور Dasheng اولین محصول این خودروساز چینی زیربرند چری بوده که روی پلتفرم Kunlun جدید این شرکت توسعه یافته است. روی این پلتفرم می توان خودروهای متعدد با استایل های بدنه مختلف و همچنین پیشرانه های گوناگونی را طراحی کرد. جتور قصد دارد این پلتفرم را برای توسعه یک خانواده محصول جدید اعم از پیکاپ تا کراس اوور و اسیووی های آفرودی چهار چرخ محرک استفاده کند.

جتور دشنگ Jetour dasheng

سه پیشرانه مختلف برای جتور دشنگ توسعه یافته که یکی 1.5 لیتری توربو با 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور، دیگری 1.5 لیتری توربو پلاگین هیبریدی و یکی هم 1.6 لیتری توربوشارژ GDI با 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور است. نسخه های پایه جتور دشنگ Jetour Dasheng دارای سیستم انتقال قدرت جلو محرک هستند، ولی مدل های گران قیمت تر و قدرتمندتر دارای سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک خواهند بود.

 

5 از 4 رای

دیدگاه شما چیست؟