اخبار خودرو جهان
مجهز به موتور 2 لیتری توربو با 252 اسب بخار قدرت

هونگچی HS6 اسیووی فول سایز لوکس چینی معرفی شد

چهارشنبه - ۳ اسفند ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
hongqi-hs6 هونگچی (1)

شرکت خودروسازی هونگچی چین روزهای شلوغی را پشت سر می گذارد و یکی پس از دیگری اقدام به رونمایی خودرو جدید می کند. از جمله یک سری جدید خودروهای برقی و به تازگی هم یک اتوبوس. در همین زمان هونگچی به سرعت در حال توسعه سبد محصولات شاسی بلند خود بوده و یک اسیووی بزرگ جدید به نام HS6 را برای عرضه به بازار تدارک دیده است. هونگچی HS6 یک اسیووی فول سایز با سه ردیف صندلی بوده که سنت این برند یعنی جلوپنجره آبشار مانند بزرگ با 11 خط عمودی را در همچنان حفظ کرده است.

ظاهر هونگچی HS6

به گزارش خودرونویس، هونگچی HS6 در سبد محصولات شاسی بلند این برند جایگاهی بین هونگچی HS5 و HS7 دارد. اسیووی HS6 به عنوان یک اسیووی از برند هونگچی استایل شاخص و عضلانی داشته و آرک چرخ های بزرگ و مشکی رنگ نمای جانبی آن را با ابهت تر جلوه می دهند. چراغ های عقب دودی این روزها به یک ترند در بین خودروهای چینی تبدیل شده و هونگچی HS6 نیز از این ترند پیروی کرده و ضمن اینکه خود چراغ ها تم دودی رنگ دارند، یک لایت بار دودی رنگ به همراه یک نوار کرومی این چراغ ها را به یکدیگر متصل کرده است.

هونگچی HS6 یک اسیووی لوکس بوده و طبیعیست که تریم کرومی زیادی در ظاهر آن شاهد باشیم. به جز نوار کرومی ضخیمی که داخل چراغ های عقب طراحی شده، درون سپر عقب هم یک تریم کرومی به همراه چهار خروجی اگزوز با تزیینات کرومی دیده می شود.

hongqi-hs6 هونگچی (1)

هونگچی HS6 هم از سبک طراحی چراغ های دوتایی استفاده کرده و در بالاترین قسمت پروفیل جلو چراغ های روشنایی در روز به صورت یکپارچه با جلوپنجره طراحی شده اند. چراغ های اصلی با مقداری فاصله و در دو گوشه سپر جلو طراحی شده اند. نوار قرمز رنگ هونگچی که لوگوی این برند بوده از اواسط کاپوت تا داخل جلوپنجره امتداد یافته است. یک پرچم قرمز رنگ هم روی گلگیرهای جلو نصب شده که آن هم به نوعی نشان دهنده لوگوی هونگچی بوده که سالهاست در تمام محصولات این برند دیده می شود.

hongqi-hs6 هونگچی (1)

مشخصات فنی هونگچی HS6

هونگچی HS6 از یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ بنزینی چهار سیلندر استفاده کرده که قادر به تولید 252 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور است. هونگچی ادعا کرده که اسیووی HS6 قادر است به نهایت سرعت 210 کیلومتر بر ساعت دست یابد. نسخه پایه هونگچی HS6 دارای سیستم انتقال قدرت جلومحرک بوده و نسخه مجهزتر آن دارای سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک است.

hongqi-hs6 هونگچی (1)

هونگچی HS6 یک اسیووی تقریبا فول سایز با سه ردیف صندلی محسوب می شود که امکان سفارش آن در دو مدل شش و هفت نفره وجود دارد. البته هونگچی این اسیووی را در نسخه مجهز به دو ردیف صندلی به صورت چهار یا پنج نفره هم به بازار عرضه می کند. نسخه چهار نفره مدل لاکچری هونگچی HS6 بوده که دارای صندلی های مجزا از هم فوق راحت در ردیف دوم است.

هونگچی HS6 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4995، 1960 و 1760 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن 2920 میلی متر اعلام شده است. این اسیووی فول سایز وزن خالصی معادل 1920 کیلوگرم داشته و قرار است در نمایشگاه خودرو شانگهای 2023 در ماه آپریل رونمایی شود.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟