اخبار خودرو جهان
عضو جدید ناوگان پلیس آمریکا با 557 اسب بخار قدرت

شورولت بلیزر برقی 2024 رونمایی شد

سه شنبه - ۲۸ تیر ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
2024-chevrolet-blazer-ev-شورولت بلیزر الکتریکی برقی (1)

شورولت بلیزر الکتریکی 2024 سرانجام رونمایی شد. بلیزر الکتریکی دارای نسخه های جلو محرک و تمام چرخ محرک بوده و شورولت یک نسخه ویژه برای استفاده در ناوگان پلیس آمریکا نیز از این شاسی بلند برقی را توسعه خواهد داد. بسته به نسخه انتخابی، شورولت بلیزر برقی 2024 می تواند تا 515 کیلومتر مسافت را با یکبار شارژ کامل طی کند.

مشخصات فنی شورولت بلیزر برقی 2024

به گزارش خودرونویس، شورولت متاسفانه مشخصات همه نسخه های بلیزر برقی 2024 را اعلام نکرده است. قدرتمندترین نسخه شورولت بلیزر الکتریکی SS بوده که قادر به تولید 557 اسب بخار قدرت و 880 نیوتن متر گشتاور است.. این خودرو دارای یک مد بوست به نام WOW بوده که با فعال سازی آن بلیزر الکتریکی قادر است طی کمتر از 4 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت برسد. شورولت بلیزر برقی در صورت اتصال به شارژر AC سطح 2 قابلیت شارژ با سرعت 11.5 کیلووات را دارد. در صورت اتصال به شارژر سریع DC نیز این خودرو قابلیت شارژ 190 کیلوواتی دارد.

2024-chevrolet-blazer-ev-شورولت بلیزر الکتریکی برقی (1)

ظاهر شورولت بلیزر الکتریکی 2024

شورولت بلیزر الکتریکی 2024 در نسخه های 1LT، 2LT، RS و SS به بازار عرضه می شود. نسخه های LT دارای استایل ظاهری مونوکرومیک بوده و به صورت استاندارد دارای رینگ های 19 اینچی هستند. نسخه RS دارای تریم و جلوپنجره مشکی رنگ بوده و به رینگ 21 اینچی مجهز شده و مدل پرچمدار SS هم دارای رینگ های 22 اینچی است.

2024-chevrolet-blazer-ev-شورولت بلیزر الکتریکی برقی (1)

نسخه RS و SS شورولت بلیزر برقی دارای چراغ های LED با گرافیک و رقص نور خاص هستند که در زمان نزدیک شدن یا دور شدن راننده روشن می شوند. زمانی هم که این خودرو به شارژر متصل باشد چراغ ها به صورت سکوئنشیال روشن می شوند که سطح شارژ این خودرو را نشان می دهند.

2024-chevrolet-blazer-ev-شورولت بلیزر الکتریکی برقی (1)

داخل کابین شورولت بلیزر برقی 2024

شورولت بلیزر برقی 2024 دارای یک نمایشگر لمسی بزرگ 17.7 اینچی در میان داشبورد بوده که تقریبا عمده داشبورد را دربر گرفته است. در پشت فرمان هم یک نمایشگر دیجیتالی 11 اینچی نصب شده است. سیستم کمکی رانندگی پیشرفته سوپرکروز جنرال موتورز به صورت آپشنال روی بلیزر برقی 2024 قابل سفارش است. نکته جالب اینجاست که هیچ دکمه استارتی برای شورولت بلیزر الکتریکی تعبیه نشده و خودرو سوییچ را تشخیص داده و راننده تنها نیاز است که پدال ترمز را فشار دهد تا خودرو آماده حرکت شود.

2024-chevrolet-blazer-ev-شورولت بلیزر الکتریکی برقی (1)

شورولت بلیزر RS الکتریکی دارای تریم قرمز و آبی در تودوزی و دوخت آن بوده که جذابیت کابین را بیشتر کرده است. نسخه SS بلیزر برقی هم دارای تریم قرمز آدرنالین و نارنجی آرگون برای تودوزی است. این دو نسخه دارای فرمان D شکل هستند و دریچه های سیستم تهویه آنها مشابه با توربین طراحی شده است. هر دو مدل به صورت استاندارد دارای گرمکن و سردکن برای صندلی های جلو هستند.

2024-chevrolet-blazer-ev-شورولت بلیزر الکتریکی برقی (1)

شورولت بلیزر برقی به صورت استاندارد با پکیج ایمنی و کمکی راننده Chevy عرضه می شود که شامل ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو، ترمز خودکار با تشخیص عابر پیاده، نشان دهنده فاصله از خودروی جلویی، کمکی تثبیت خطوط و هشدار خروج از خط و چراغ های جلو هوشمند است. ترمز خودکار در حین حرکت به عقب و کمکی پارک هم روی بلیزر برقی قابل نصب هستند.

 

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟