اخبار خودرو جهان
رقیب مستقیم فورد موستانگ مک E

اولین تصویر شورولت بلیزر الکتریکی 2024

سه شنبه - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
شورولت بلیزر الکتریکی برقی 2024 chevrolet blazer

شورولت در ماه ژانویه بود که خبر عرضه بلیزر برقی را دارد و در ماه مارس تیزر این شاسی بلند برقی را منتش کرد. حال امروز شورولت تیزری کاملا واضح از بلیزر الکتریکی را منتشر کرده که اولین تصویر واضح و دقیق از این کراس اوور الکتریکی آمریکایی را به ما نشان می دهد. خوشبختانه زمان زیادی را نباید برای آشنایی بیشتر با این خودرو صبر کنیم. مری بارا مدیرعامل جنرال موتورز اظهار کرده که در 18 جولای شورولت قصد رونمایی بلیزر الکتریکی مدل 2024 را دارد.

به گزارش خودرونویس، اولین بار در نمایشگاه CES در ماه ژانویه بود که خبر عرضه شورولت بلیزر الکتریکی را شنیدیم. در همان زمان بود که شورولت خبر عرضه سیلورادو الکتریکی و اکوییناکس Equinox الکتریکی را هم دارد. شورولت بلیزر برقی روی پلتفرم اولتیموم الکتریکی جنرال موتورز توسعه یافته که چندین خودرو از شورولت گرفته تا دیگر زیربرندهای جنرال موتورز روی این ساختار توسعه یافته اند. به لطف این ساختار جدید، باتری ها در کف خودرو قرار گرفته و فضای کابین اصلا محدود نمی شود. لازم به ذکر است که پلتفرم اولتیوم جنرال موتورز مقیاس پذیر بوده و می توان روی آن خودروهای مختلفی را طراحی و توسعه داد.

 

مشخصات فنی شورولت بلیزر الکتریکی 2024

در حالیکه شورولت جزییات مربوط به پیشرانه شورولت بلیزر برقی 2024 را منتشر نکرده، ولی ما انتظار داریم که بلیزر برقی در حالت شارژ کامل مسافتی بین 402 تا 482 کیلومتر را در شرایط واقعی و عملی طی کند. بدین ترتیب بلیزر برقی 2024 را برای رقیب مستقیم فورد موستانگ مک E با مسافت قابل پیمایشی در حدود 500 کیلومتر با یکبار شارژ به حساب آورد.

شورولت بلیزر الکتریکی 2024 که تصویر آن منتشر شده، دارای نشان SS روی بدنه بوده که معنای بسیار خاص و مهمی را در بین محصولات شورولت در گذشته داشته است. البته معنای وجود نشان SS را روی شورولت بلیزر الکتریکی 2024 نمی دانیم. ولی این موضوع در خودروهای الکتریکی اثبات شده که قدرت بیشتر به منزله کاهش مسافت قابل پیمایش در حالت شارژ کامل در میان خودروهای الکتریکی است. ولی ممکن است شورولت قصد داشته باشد با بلیزر برقی 2024 با فورد موستانگ مک E GT رقابت کند که در این صورت به پیشرانه الکتریکی 480 اسب بخاری و همچنین شتاب صفر تا 100 کیلومتر زیر 4 ثانیه نیاز دارد.

 

ظاهر شورولت بلیزر برقی مدل 2024

تصویر منتشر شده از شورولت بلیزر برقی 2024 به خوبی نشان می دهد که شورولت دیزاین متفاوتی را برای این خودرو نسبت به مدل بنزینی اجرا کرده است. بلیزر برقی 2024 استایلی خشن و حجم پردازی شده تر نسبت به مدل برقی دارد و چراغ های جلو توسط یک نوار LED و لوگوی نورپردازی شده به یکدیگر متصل شده اند. کابین از نمای بیرونی دارای رنگ مشکی بوده و عمده قسمت های سپر و قسمت پایینی درب ها نیز به رنگ مشکی طراحی شده اند. ترکیب این تریم مشکی با رنگ قرمز بدنه، زیبایی شورولت بلیزر الکتریکی 2024 را به مراتب بیشتر کرده اند.

بین درب جلو و گلگیر جلو یک شکاف بزرگی طراحی شده که ظاهرا پورت شارژ شورولت بلیزر الکتریکی 2024 در همین قسمت طراحی شده است. شورولت در تیزری که در ماه مارس از بلیزر الکتریکی منتشر کرده بود نشان داد که درب پورت شارژ به صورت اتوماتیک و در زمان باز کردن کابل شارژ، بسته می شود.

خوشبختانه تنها کمی بیشتر از یک ماه تا رونمایی رسمی شورولت بلیزر الکتریکی 2024 باقی مانده و فروش بلیزر الکتریکی 2024 هم از بهار سال 2023 آغاز می شود. جزییات بیشتر در خصوص این خودرو در زمان رونمایی اعلام می شود.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟