اخبار خودرو جهان
کراس اوور فول سایز و لوکس چانگان

چانگان CS95 پلاس معرفی شد

شنبه - ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
چانگان CS95 پلاس changan (1)

خودرویی که در تصویر مشاهده می کنید چانگان CS95 پلاس بوده که یک کراس اوور فول سایز هفت نفره است. چانگان CS95 پلاس نسخه فیس لیفت چانگان CS95 بوده که از آپریل سال 2021 در حال عرضه به بازار چین و بازار دنیاست. چانگان CS95 پلاس در سه مدل به بازار چین عرضه شده که قیمت آنها بین 25 هزار و 600 تا 29 هزار و 100 دلار اعلام شده است.

ظاهر چانگان CS95 پلاس

به گزارش خودرونویس، چانگان CS95 پلاس دارای جلوپنجره بزرگتری نسبت به نسخه پیش از فیس لیفت بوده و داخل آن تریم کرومی به منظور لوکستر جلوه کردن ظاهر این خودرو اجرا شده است. در قسمت بالای جلوپنجره هم لوگوی چانگان در ابعادی بزرگ و داخل یک نوار کرومی نصب شده است. این نوار کرومی چراغ های اصلی را به یکدیگر متصل کرده است. چراغ های عقب چانگان CS95 پلاس دارای تم دودی رنگ هستند که ظاهر این کراس اوور بزرگ و لوکس چانگان را اسپرت تر جلوه می دهند.

چانگان CS95 پلاس changan (1)

چانگان CS95 پلاس دارای اسپویلر عقب در راستای سقف و همچنین چهار خروجی اگزوز در دو طرف سپر عقب بوده که استایل اسپرت تری را به این خودرو بخشیده اند. به جز روف راک چانگان CS95 پلاس که به رنگ مشکی هستند، ستون D این خودرو نیز به رنگ مشکی طراحی شده که به سقف حالتی شناور بخشیده اند. چانگان CS95 پلاس دارای رینگ های آلیاژی زیبای 5 پره دوبل بوده که قطر آنها کاملا مناسب ابعاد بزرگ این خودروست.

چانگان CS95 پلاس changan (1)

چانگان CS95 پلاس در رده کراس اوورهای فول سایز بوده و طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4949، 1940 و 1805 میلی متر و فاصله بین دو محوری معادل 2810 میلی متر دارد. در شرایطی که صندلی های ردیف دوم و سوم چانگان CS95 پلاس را تا کنید، فضای بار خیره کننده ای در حد 2000 لیتر در اختیارتان قرار دارد.

چانگان CS95 پلاس changan (1)

داخل کابین چانگان CS95 پلاس

چانگان CS95 پلاس کابین لوکس و با کیفیتی دارد. در پشت فرمان یک نمایشگر دیجیتالی 10.25 اینچی قرار دارد و در میان داشبورد نیز یک نمایشگر لمسی 12.3 اینچی برای سیستم مالتی مدیا تعبیه شده است. در مقابل راننده یک غربیلک فرمان D شکل نصب شده که روی آن کلیدهای کنترلی کروز کنترل و سیستم صوتی دیده می شود. نمایشگر مالتی مدیا چانگان CS95 پلاس با وجود اینکه لمسی است، در دو طرف آن کلیدهای فیزیکی میانبری نیز تعبیه شده که دسترسی سریع تر به نرم افزارهای آن را ممکن می سازد.

چانگان CS95 پلاس changan (1)

یک سانروف پانورامیک بزرگ در بالای سر سرنشینان نصب شده که فضای داخل کابین را لوکستر جلوه می دهد و نور طبیعی زیادی را به کابین وارد می کند. همچنین داخل کابین چانگان CS95 پلاس پورت خروجی برق 220 ولت نیز تعبیه شده است.

چانگان CS95 پلاس changan (1)

چانگان CS95 پلاس در زمینه سیستم های ایمنی دارای سیستم ترمز فعال، هشدار خروج از خط و کروز کنترل تطبیقیست. نسخه های لوکستر این خودرو که دارای سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک هستند به سیستم کمکی راننده نیمه خودران سطح 2 نیز مجهز شده که شامل هشدار برخورد از جلو، رادار نقطه کور و هشدار برخورد از عقب و … مجهز شده اند.

چانگان CS95 پلاس changan (1)

مشخصات فنی چانگان CS95 پلاس

چانگان CS95 پلاس به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر مجهز بوده که قادر به تولید 230 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولیدی این پیشرانه توسط گیربکس اتوماتیک 8 سرعته در نسخه پایه به چرخ های جلو و در نسخه فول به هر چهار چرخ مجهز می شود.

 

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟