اخبار خودرو جهان
مزین به زبان طراحی جهانی جدید بیوک

بیوک انویستا Envista 2022 رونمایی شد

دوشنبه - ۷ شهریور ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
buick-envista بیوک انویستا 2022 (1)

بیوک روی بازار چین حساب ویژه ای باز کرده و به همین منظور کراس اوور کاملا جدیدی به نام انویستا Envista را رونمایی کرده است. بیوک انویستا یک کراس اوور جمع و جور شهری با طراحی گیرا و جذاب بوده که بیشتر برای جذب مشتریان جوان طراحی شده است. بیوک انویستا Envista در بازار چین در سگمنت کراس اوورهای کامپکت شهری باید رقابت کند که این دسته جزو محبوب ترین سگمنت های خودرویی نه تنها در بازار چین بلکه در کل دنیاست.

ظاهر بیوک انویستا Envista 2022

به گزارش خودرونویس، درحالیکه معرفی یک کراس اوور جدید در بازار چین سوژه جذابی نیست، اما معرفی بیوک انویستا Envista به بازار چین داستان متفاوتی دارد. بیوک انویستا زبان طراحی جدید جهانی این خودروساز آمریکایی را پرزنت کرده که در طراحی آن از بیوک الکترا X کانسپت الگوبرداری شده است. چراغ های باریک جلو، جلوپنجره بزرگ در قسمت پایینی سپر و استفاده از لوگوی جدید بیوک روی این خودرو از جمله بارزترین ویژگی های ظاهری بیوک انویستا به شمار می روند.

buick-envista بیوک انویستا 2022 (1)

طراحی قسمت جانبی بیوک انویستا حالت یک کراس اوور کوپه را در ذهن ما تداعی می کند. سقف با شیبی ملایم به پروفیل عقب ختم شده و اورهنگ های کوتاه جلو عقب باعث شده اند که فاصله بین دو محور بیوک انویستا Envista به نسبت سگمنتی که این خودرو در آن قرار دارد زیاد به نظر برسد. گلگیرهای حجم پردازی شده و عضلانی به همراه دماغه خودرو که حالتی رو به جلو تهاجمی دارد، استایلی پریمیوم را برای بیوک انویستا به نمایش گذاشته است.

buick-envista بیوک انویستا 2022 (1)

بیوک انویستا Envista دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4638، 1816 و 1565 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور این خودرو 2700 میلی متر است.

 

داخل کابین بیوک انویستا Envista 2022

بیوک اظهار کرده که کابین انویستا طراحی باز و روشنی دارد و این درحالیست که ستون ها و سقف از داخل دارای تودوزی مشکی رنگی هستند. روی داشبورد این خودرو یک نمایشگر 10.25 اینچی دیجیتالی در پشت فرمان و یک نمایشگر لمسی با همین ابعاد در میان داشبورد برای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی نصب شده است. برای تنظیم سیستم تهویه مطبوع و برخی از قابلیت های سیستم صوتی نیز کلیدهای فیزیکی در داشبورد این خودرو جانمایی شده است.

buick-envista بیوک انویستا 2022 (1)

بیوک انویستا Envista دارای تجهیزاتی مانند دوربین دید 360 درجه، پد شارژ بدون سیم، درگاه وایرلس اپل کار پلی، قابلیت بروزرسانی نرم افزاری و سیستم صوتی پریمیوم Tune Melody بوده که با همکاری Arkamys تولید شده است.

buick-envista بیوک انویستا 2022 (1)

مشخصات فنی بیوک انویستا Envista 2022

بیوک انویستا Envista 2022 تنها با یک موتور به بازار چین عرضه می شود. این موتور 1.5 لیتری توربوشارژ اکوتک Ecotec بوده که توان تولید 181 اسب بخار قدرت را دارد. نیروی تولیدی این موتور به وسیله گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ ها منتقل شده و بیوک انویستا را قادر ساخته طی 7.9 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد. بیوک وعده داده که میانگین مصرف سوخت کراس اوور انویستا Envista حدود 6.52 لیتر در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی است.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟