طراحی ظاهری و کابین بیوک GL8 آونیر 2022

به گزارش خودرونویس، در قسمت بیرونی بیوک GL8 آونیر حال با یک رنگ سفید صدفی جدید قابل سفارش است که ترکیب آن با تم قرمز/سفید داخل کابین در نسخه های شش و هفت نفره، زیبایی خیره کننده ای دارد. در زمینه تکنولوژی هم پورت های شارژ USB بیشتر و چراغ های مطالعه برای سرنشینان ردیف سوم این ون لوکس تعبیه شده است. در صورت سفارش نسخه فوق لوکس چهار نفره، تم تیره رنگی درون کابین اعمال می شود و یک فرض ضخیم تر 13 میلی متری نیز در کف کابین نصب می شود.

کابین بیوک GL8 آونیر

جدیدترین نسخه سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی بیوک موسوم به eConnect به صورت استاندارد روی GL8 آونیر 2022 با رابط کاربری جدیدی نصب شده که دارای رهیاب متصل و گرافیک های سه بعدی است. این سیستم همچنین دارای قابلیت جدید مانیتورینگ خودرو و نمایش کیفیت هوا است. در آخر هم باید اظهار کنیم بسته به تریم انتخابی، بیوک GL8 آونیر دارای سیستم های الکترونیکی ایمنی و کمکی راننده متعددی بوده و قابلیت اتصال خودرو به تمام درگاه های قابل اتصال را دارد.

کابین بیوک GL8 آونیر

مشخصات فنی بیوک GL8 آونیر 2022

در ادامه به سراغ پیشرانه جدید این خودرو می رویم. این نیروگاه جدید متشکل از یک موتور 2 لیتری بنزینی بوده که با یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک کوپل شده است. این سیستم توسط یک موتور الکتریکی 48 ولتی و یک باتری 48 ولتی با ماژول کنترلی نیرو پشتیبانی می شود. بیوک اظهار کرده که این سیستم هوشمند قابلیت بازیابی نیروی ترمز و همچنین بوست قدرت به صورت الکترونیکی را دارد؛ ضمن اینکه شش درصد بهینه تر از پیشرانه نسخه پیشین GL8 آونیر است.

کابین بیوک GL8 آونیر

بیوک از هم اکنون پیش فروش GL8 آونیر 2022 را در چین آغاز کرده که بسته به نسخه انتخابی این ون لوکس قیمتی بین 67 هزار و 600 تا 82 هزار و 400 دلار می تواند داشته باشد. همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، این مینی ون لوکس تنها در بازار چین و ویژه این کشور طراحی شده است.

منبع motor1
5 از 2 رای