اخبار خودرو جهان
دارای پیشرانه ای با قدرت فراتر از 1000 اسب بخار!

نسل جدید رضوانی Beast بیست در راه است

پنجشنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
ابرخودرو رضوانی بیست beast 2023

رضوانی دو عکس جدید در قالب تیزر از نسل جدید ابرخودرو Beast (هیولا) بیست 2023 منتشر کرده است. اگر با رضوانی آشنا نیستید بد نیست بدانید که یک خودروساز ایرانی فعال در آمریکاست که استاد تولید خودروهایی بسیار خاص، قدرتمند و لوکس بوده که موفق شده مشتریانی از بین ثروتمندترین افراد دنیا داشته باشد. این دو تیزر رضوانی بیست Beast 2023 بسیار تیره و تاریک بوده و تنها شکل و شمایل کلی این ابرخودرو در آنها مشخص است. ولی رضوانی قصد دارد Beast بیست 2023 را در تابستان امسال رونمایی کند.

ظاهر ابرخودرو رضوانی Beast بیست 2023

به گزارش خودرونویس، نسل اول رضوانی بیست Beast در سال 2014 معرفی شد. این ابرخودرو روی شاسی و پلتفرم آریل اتم توسعه یافته بود. هنوز مشخص نیست که رضوانی برای نسل جدید Beast بیست 2023 آیا اقدام به استفاده از پلتفرم جدیدی کرده یا روی همان پلتفرم با کمی تغییرات طراحی شده. ولی تیزرهای منتشر شده از نسل جدید رضوانی بیست Beast (هیولا) این ابرخودرو را با سقف و کابینی کاملا بسته نشان می دهند. پس باید انتظار تغییرات زیادی را برای این ابرخودرو نسبت به نسل قبل داشت.

رضوانی بیست Beast 2023 دارای طراحی کاملا آیرودینامیک بوده و کاپوتی کوتاه و با ارتفاع کم، گلگیرهای آرک مانند و کانال عبوری هوا در روی گلگیرهای جلو دارد. در این لحظه چیز زیادی از پروفیل عقب این خودرو قابل مشاهده نیست و تنها لوگوی قرمز رضوانی و اسپویلر نصب شده در لبه پروفیل عقب قابل مشاهده است.

ابرخودرو رضوانی بیست beast 2023

مشخصات فنی ابرخودرو رضوانی بیست Beast 2023

نسل جدید رضوانی بیست Beast 2023 دارای بدنه ای فیبر کربنی خواهد بود. همانطور که می دانید دست رضوانی به کم نمی رود! قلب تپنده این ابرخودرو جدید رضوانی هم یک پیشرانه دو توربوشارژ خواهد بود که موقعیت قرارگیری آن در میان بدنه بوده که به همین ترتیب راننده و سرنشین دارای ارگونومی خیره کننده ای درون کابین خواهند بود.

رضوانی به طور دقیق به توان تولیدی موتور ابرخودرو جدید Beast بیست 2023 اشاره نکرده و تنها اظهار داشت که بالاتر از 1000 اسب بخار قدرت را تولید می کند. رضوانی نسل اول Beast بیست را با یک موتور سوپرشارژ هوندا با توان 500 اسب بخار قدرت به بازار عرضه می کرد که با همین موتور طی 2.7 ثانیه از حالت سکون به مرز 96 کیلومتر بر ساعت می رسید. رضوانی طی این سالها نسخه های مختلفی از ابرخودرو Beast بیست را به بازار عرضه کرده و همین داستان ممکن است برای نسل جدید این ابرخودرو رضوانی نیز دوباره تکرار شود.

با توجه به همین تیزرهای منتشر شده می توان گفت که نسل جدید رضوانی Beast تا حد زیادی نسبت به نسل قبلی متمایز خواهد بود. ولی تا زمانی که رونمایی نشود نمی توان اظهار نظر دقیقی در خصوص این ابرخودرو داشت. تیزرها اطلاعات زیادی به ما نمی دهند و تنها بخشی از استایل جذاب و زیبای این خودرو را نمایش می دهند.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟