اخبار خودرو جهان
طی هفته های آینده رونمایی می شود

تیزر هرکولس 6×6 رضوانی منتشر شد

سه شنبه - ۱۳ آبان ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
هرکولس 6x6 رضوانی

کمپانی رضوانی همانطور که وعده داده بود قصد دارد امسال محصول جدید خود را رونمایی کند. این کمپانی به تولید خودروهای خیابانی با مشخصات خودروهای نظامی شهرت دارد و حال در صفحه اینستاگرم خود تیزر محصول جدید خود یعنی هرکولس 6×6 را منتشر کرده است.

به گزارش خودرونویس، کمپانی رضوانی اولین بار تیزر هرکولس 6×6 را در ماه ژوئن منتشر کرد و در آن زمان بنا داشت که این خودرو را در تابستان سال جاری رونمایی کند. اما به دلیل مشکلاتی که ویروس کرونا برای تمام خودروسازان ایجا کرده، رضوانی موفق نشد طبق برنامه زمانبدی شده این خودرو را معرفی کند.

در این تیزر اول، رضوانی هر دو اکسل عقب هرکولس و ریم های بزرگ مشکی رنگ آن را نمایش داده بود. این بار رضوانی رینگ های دیگری را در این تیزر برای پیکاپ شش چرخ خود انتخاب که که ظاهرا به رنگ مسی یا برنجی هستند. این تیزر همچنین دید خوبی  از نمای جانبی هرکولس به ما می دهد. همانطور که در سایر محصولات رضوانی مشاهده کرده بودیم، هرکولس نیز دارای آرک چرخ های مربعی و طراحی ظاهری گیرا و بسیار خشنی است که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

 

رونمایی طی هفته های آتی

رضوانی همزمان با انتشار تیزر این خودرو تایید کرد که قصد دارد پیکاپ آفرودی هرکولس 6×6 را طی هفته های پیش رو تا پیش از پایان پاییز معرفی کند. اگرچه رضوانی به دلیل آن اشاره نکرده، ولی به نظر می رسد که رونمایی هرکولس به دلیل همه گیری ویروس کرونا از تابستان به پاییز موکول شده است.

 

مشخصات فنی احتمالی هرکولس

تمام اطلاعاتی که در حال حاضر از پیکاپ آفرودی هرکولس داریم به این تیزر و تیزر پیشین همین کمپانی محدود می شود. بدین ترتیب در این لحظه هیچ اطلاعات دقیقی در خصوص پیشرانه این خودرو نداریم. ولی می توان تخمین زد که رضوانی با درنظر گرفتن رقیبی همچون هنسی، مجهزترین نسخه هرکولس 6X6 را با پیشرانه ای با قدرت تولیدی فراتر از 1000 اسب بخار به بازار عرضه کند. این موضوع با توجه به پروژه های پیشین اجرا شده توسط این شرکت چندان دور از ذهن نیست. چراکه رضوانی هم اکنون هم موفق به تولید نسخه 1000 اسب بخاری اسیووی تانک شده و لقب قدرتمندترین اسیووی تولیدی جهان را به خود اختصاص داده است.

 

سخن پایانی

افرادی که با کمپانی رضوانی و محصولاتش آشنا هستند، می دانند که این خودروساز ایرانی آمریکایی محصولات ارزانی تولید نمی کند. از این رو نباید انتظار داشت که هرکولس 6X6 نیز برچسب قیمت ارزانی داشته باشد. در حال حاضر رضوانی در ازای دریافت مبلغ 266 دلار پول قابل استرداد، هرکولس را پیش ثبت نام می کند.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟