مشخصات فنی رضوانی هرکولس 6X6

به گزارش خودرونویس، کمپانی رضوانی موتورز پیکاپ هرکولس را خدای سگمنت پیکاپ ها دانسته و برای این ادعای خود دلیل خوبی هم دارد. چراکه رضوانی بیان کرده که هرکولس قدرتمندترین پیکاپ شش چرخ تولید شده در سراسر جهان است.

این کمپانی در این لحظه از بیان اینکه هرکولس تا چه حد قدرتمند است خودداری کرده، ولی اسیووی قدرتمند تانک ایکس همین کمپانی خودروسازی از پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر سوپرشارژ هلکت دوج بهره می برد که به لطف رضوانی قادر به تولید بیشینه قدرتی فراتر از 1000 اسب بخار و بیشینه گشتاور 1180 نیوتن متر شده است.

رضوانی تانک روی پلتفرم جیپ رانگلر توسعه یافته بود. قضاوت در خصوص هرکولس با توجه به تیزرهای منتشر شده مقداری دشوار است، ولی اگر رضوانی در خصوص این پیکاپ شش چرخ سیاستی مشابه با تانک را پیش گرفته باشد، این خودرو هم روی ساختار و پلتفرمی مشابه با پیکاپ جیپ گلادیاتور تولید می شود. در تیزرهای منتشر شده توسط رضوانی صرفا یک پیکاپ غول پیکر با ارتفاع سیستم تعلیق بسیار زیاد و تایرهای آفرودی قابل مشاهده است.

 

ویژگی های خاص هرکولس

کمپانی رضوانی بیان کرده که همانطور که در اسیووی تانک این کمپانی ویژگی هایی لحاظ شده بود که نمونه آن در هیچ اسیووی معمولی قرار نداشت، پیکاپ هرکولس هم تا حد بسیار زیادی از پیکاپ های معمولی و سایر پیکاپ های شش چرخ موجود در بازار جهانی متمایز است. مشتریان قادر هستند برای این خودرو دوربین حرارتی FLIR و همچنین سیستم های محافظتی برای حفظ قطعات الکترونیکی حیاتی این خودرو در برابر موج های الکترومغناطیسی سفارش دهند.

این کمپانی همچنین برای اسیووی تانک یک مدل ضد گلوله با استانداردهای نظامی تولید کرده که دارای پنل های بدنه و شیشه هایی ضد گلوله است. این خودرو همچنین برای گریز از شرایط بحرانی و خطرناک دارای سیستم دودزا، دستگیره های درها با قابلیت شوک الکتریکی به مهاجمین، چراغ های کور کننده و تایرهای ران فلت با استانداردهای نظامی است.

تیزر رضوانی هرکولس 6x6

سخن پایانی

کمپامی رضوانی از ماه ژوئن انتشار تیزر هرکولس را آغاز کرده و در ابتدا قصد داشت این پیکاپ شش چرخ را در تابستان رونمایی کند. اما این شرکت رونمایی از این هیولا را تا ماه نوامبر به تعویق انداخت که این اتفاق به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان و دردسرهای ناشی از این ویروس کاملا قابل درک است. رضوانی موتورز قصد دارد که تولید این پیکاپ شش چرخ را سال آینده آغاز کند؛ ولی اگر قصد خرید هرکولس را دارید باید همین الان یکی از این خودرو را به نام خود رزرو کنید.

منبع motor1
5 از 1 رای