اخبار خودرو جهان
ادامه حیات تنها در بازار چین

بیوک رگال 2024 فیس لیفت به زودی رونمایی می شود

یکشنبه - ۱ مرداد ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه
2024-buick-regal بیوک رگال 2024 فیس لیفت

بیوک رگال (بیوک Regal) از سال 2020 از خط تولید این خودروساز آمریکایی در بازار آمریکا خارج شد تا این شرکت بیشتر روی تولید کراس اوورها تمرکز کند. همزاد این خودرو یعنی هولدن کومودور نیز در بازار آسیا از خط تولید خارج شد و همزاد اروپایی آن یعنی اوپل / واکسهال اینسیگنیا نیز از سال 2022 دیگر تولید نشد. اما بیوک رگال 2024 همچنان در چین به حیات خود ادامه می دهد و تولید این خودرو در بازار ادامه دارد و به تازگی تصاویر نسخه فیس لیفت این خودرو در چین منتشر شده است.

طراحی ظاهری بیوک رگال 2024 فیس لیفت

به گزارش خودرونویس، بیوک رگال 2024 فیس لیفت در بازار چین، به لوگوی جدید این برند که نزدیک به یکسال پیش معرفی شده بود، مجهز شده است. از جمله ویژگی های ظاهری این خودرو می توان به جلوپنجره ذوزنقه شکل بزرگ در این نسخه فیس لیفت اشاره کرد. جلوپنجره این خودرو که شبیه به دهان گربه ماهی توصیف شده، دارای تریم کرومی بومرنگ مانندی بوده که نوعی هماهنگی را میان این تریم با گرافیک چراغ های روشنایی در روز می توان مشاهده کرد.

2024-buick-regal بیوک رگال 2024 فیس لیفت

با توجه به اینکه بیوک رگال 2024 تنها فیس لیفت شده و نسل عوض نکرده، پروفیل جانبی آن مشابه نسخه قبلی که از سال 2017 تا به امروز به بازار چین در حال عرضه بوده حفظ شده است. در نمای عقب هم مهم ترین تغییر، نصب لوگوی جدید بیوک است.

2024-buick-regal بیوک رگال 2024 فیس لیفت

علیرغم اینکه بیوک با تولید خودروی سدان در بازار آمریکا خداحافظی کرده، اما تولید رگال در کنار لاکراس Lacrosse که سدانی بزرگ و لوکس محسوب می شود در چین ادامه دارد. اتفاقا به تازگی نسل جدید بیوک لاکراس هم در چین رونمایی شده است. همچنین یک سدان ارزان قیمت نیز با برند بیوک به نام بیوک اکسل Excelle به بازار چین عرضه می شود که بر پایه اوپل کورسا F توسعه یافته و طراحی آن به قبل از تحت مالکیت در آمدن اوپل توسط شرکت استلانتیس باز می گردد. چراکه اکنون دیگر اوپل کورسا روی پلتفرم CMP مشترک با پژو 208 تولید می شود.

2024-buick-regal بیوک رگال 2024 فیس لیفت

سبد محصولات بیوک در بازار چین بسیار جالب و متنوع است. این شرکت ضمن عرضه چندین سدان و کراس اوور به بازار این کشور، یک مینی ون لاکچری نیز در سبد محصولات خود داردو این خودرو بیوک GL8 بوده و دارای یک نسخه بسیار لاکچری به تام سنچوری Century بوده که رقیب مستقیم لکسوس LM محسوب می شود. بیوک رگال 2024 فیس لیفت طی ماه های آتی در چین رونمایی می شود و حداقل برای دو سال دیگر به بازار این کشور عرضه می شود.

 

4.8 از 10 رای

دیدگاه شما چیست؟