اخبار خودرو جهان
تغییر در سطح آپشن، سیستم تعلیق و تکنولوژی

لکسوس LS برای مدل 2022 بروزرسانی شد

دوشنبه - ۱۰ آبان ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
لکسوس LS 2022

نسل فعلی لکسوس LS از سال 2017 در حال عرضه به بازار جهانی بوده و تا حد زیادی نسبت به طراحی نسل پیشین خود به لطف طراحی خشن و پروفیل جلو با ارتفاع کم خود متمایز است. لکسوس LS در سال 2020 یک فیس لیفت سطحی شد و سعی مهندسین این کمپانی ژاپنی براین بود که رویکرد محافظه کارانه ای در طراحی داشته باشند و در عین حال ویژگی های جدیدی نیز به این سدان پرچمدار لکسوس اضافه کنند.

به گزارش خودرونویس، نکته جالب اینجاست لکسوس تصمیم گرفته سدان پرچمدار خود را بار دیگر برای مدل 2022 بروزرسانی کند ولی با توجه به اینکه کمی بیش از یکسال پیش لکسوس LS فیس لیفت شده، نباید انتظار تغییرات ظاهری زیادی را در این مدل 2022 داشت. پس اگر خبری از تغییرات ظاهری نیست، لکسوس در چه قسمتی تغییر ایجاد کرده؟ برای یافتن تغییرات اعمال شده باید به زیر پوست این سدان لوکس و همچنین لیست آپشن های آن مراجعه کنید.

نمای عقب لکسوس LS 2022

در ابتدا کار را با لیست کردن ویژگی های تغییر یافته و آپشن های اضافه شده به این سدان لوکس فول سایز لکسوس شروع می کنیم. تمامی مدل های لکسوس LS 2021 از این پس دارای سیستم Lexus Safety+ 2.5 خواهند بود. این پکیج ایمنی همچنان دارای تمام ویژگی های نسخه پیشین است؛ با این تفاوت که بروزرسانی سخت افزاری و نرم افزاری در آن اعمال شده است.

کابین لکسوس LS 2022

لکسوس اظهار کرده که لنز دوربین های دید اطراف و همچنین المان های رادار این خودرو ارتقا یافته اند تا سرعت عمل و همچنین فاصله تشخیص آنها نسبت به نسخه قبل بهبود یابد. این کمپانی همچنین تغییراتی در سیستم پیش از برخورد لکسوس LS 2022 اعمال کرده که بسیار بهینه و کاربردی هستند. سیستم پیش از برخورد یا PCS لکسوس LS 2022 حال دارای هشدار برخورد از جلو یا FCW، ترمز اضطراری خودکار یا AEB و قابلبت تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار و موتور سوار است.

کنسول وسط لکسوس LS 2022

در خصوص تغییرات آپشنی هم از این پس سیستم صوتی قدرتمند Mark Levinson روی نسخه پایه LS 500 هم نصب می شود. این بدان معنی بوده که دیگر نیازی به پرداخت مبلغ اضافی برای نصب این سیستم صوتی با کیفیت برای لذت بیشتر از گوش کردن به موسیقی در لکسوس LS نیست.

پیشرانه لکسوس LS 2022

اما تغییرات زیر پوستی لکسوس LS 2022 چه چیزهایی هستند؟ لکسوس اظهار کرده که سیستم تعلیق و شاسی این سدان لوکس را برای مدل 2022 بهبود داده است. این سدان دارای رنج فنرها و دمپرهای بهتری بوده که موجب بهبود هندلینگ این خودرو شده اند. ضمن اینکه لکسوس آنتی رول بارهای ضخیم تری را در جلو و عقب نصب کرده که موجب بازی کمتر بدنه در پیچ ها می شود. در آخر هم سیستم تعلیق تطبیق پذیر متغیر این خودرو موسوم به AVS را به کمک سوپاپ های کنترلی و مگنت های الکتریکی دوباره تنظیم کرده اند.

باقی قسمت های لکسوس LS 2022 مشابه نسخه پیشین هستند که این شامل پیشرانه های قابل نصب است. این خودرو همچنان با پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر V شکل توربوشارژ و یک مدل هیبریدی به بازار عرضه می شود. برچسب قیمت نسخه پایه معادل 76 هزار دلار است.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟