اخبار خودرو جهان

قیمت سانتافه جعبه ای مدل 2024 پنج هزار دلار بالاتر رفت

شنبه - ۷ بهمن ۱۴۰۲
خواندن 4 دقیقه

شرکت هیوندای قصد دارد جدید ترین مدل خودرو سانتافه را از آن به عنوان سانتافه جعبه ای یاد می شود را برای سال 2024 پنج هزار دلار افزایش دهد.

شرکت هیوندای قصد دارد جدید ترین مدل خودرو سانتافه را از آن به عنوان سانتافه جعبه ای یاد می شود را برای سال 2024 پنج هزار دلار افزایش دهد.

به گزارش خودرونویس، در شرایطی که پیش از این و در زمان عرضه خودرو سانتافه جعبه ای انتقادات و حرف و حدیث های فراوانی در خصوص طراحی این خودرو مطرح شده بود، اما به نظر می رسد شرکت خودروسازی هیوندای کره جنوبی قصد دارد با رویکردهای متفاوتی از جمله افزایش قیمت مواضع خود را در مواجهه با افکار عمومی تقویت کند.

این خودرو که نسبت به نسل قبلی بزرگتر و متفاوت تر به نظر می رسد و از صندلی های استاندارد در ردیف سوم برخوردار است، البته با تغییراتی نیز همراه خواهد بود تا بلکه بیشتر بتواند دل علاقه مندان برند هیوندای و به ویژه محصول سانتافه را به دست آورد. هر چند این تغییرات و ارتقاها خود را بیشتر در قیمت نهایی نشان می دهد و شرکت هیوندای از این بابت افزایش پنج هزار دلاری در قیمت این خودرو را مد نظر قرار داده است.

آنچه مسلم است، قیمت سانتافه جعبه ای از 35 هزار و 345 دلار شروع خواهد شد که این رقم در سال گذشته میلادی حدود پنج هزار دلار کمتر بود . بر خلاف نوع 2.5 لیتری توربو چهار، مدل هیبریدی سانتافه افزایش قیمت شدیدی نخواهد داشت و قیمتی معادل 38 هزار و 345 دلار خواهد داشت.

بنا بر این گزارش موتور سانتافه 277 اسب بخار قدرت دارد و 311 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این گیربکس به یک گیربکس هشت سرعته دو کلاچ متصل شده و شتاب صفر تا صد آن معادل 8 ثانیه است.در عین حال این خودرو به دلیل تغییرات ایجاد شده در اتاق فضای نسبتا مطلوبی را برای سرنشینان در ردیف سوم فراهم کرده و از ظرفیت هفت نفر سرنشین برخوردار  است.

در عین حال صفحه نمایش پانورامای منحنی شکل این خودرو در اندازه 12.3 اینچ و کاملا جذاب جلوه ویژه ای به نمای داخل کابین و داشبورد این خودرو داده است و از این حیث هیوندای تلاش کرده است تا در مدل جدید سانتافه تجربه متفاوتی را برای سرنشینان فراهم کند.

برای بازکردن گالری، روی تصاویر کلیک کنید.
5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟