اخبار خودرو جهان
استایلی آفرودی تر، گیربکس دستی و تمام چرخ محرک

فولکس واگن کدی پانامریکانا

شنبه - ۱۲ تیر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
فولکس واگت کدی پانامریکانا

گروه خودروسازی فولکس واگن هنوز در حال تاوان دادن به دلیل رسوایی دیزل گیت بوده و به همین دلیل با قدرت در حال الکتریکی سازی محصولات خود و حرکت در مسیر الکتریکی شدن است. ولی این بدان معنا نیست که این کمپانی کاملا تولید محصولات خاص و مهمی را به منظور صرفه جویی در هزینه های خود کنار گذاشته است. از این رو فولکس واگن به تازگی خودروی Caddy (کدی) پانامریکانا را معرفی کرده و قصد دارد این مدل جدید را جایگزین نسخه Alltrack نسل پیشین کند.

استایل ظاهری فولکس واگن کدی پانامریکانا

به گزارش خودرونویس، اما فولکس واگن کدی پانامریکانا چه خودرویی است؟ این خودرو یک ون کوچک بوده که توجهی هم به قابلیت های آفرود آن شده و روی نسخه فاصله محور کوتاه کدی در دو مدل مسافری و باری توسعه یافته است. فولکس واگن هیچ تغییری در مشخصات فنی این مدل به منظور عملکرد بهتر در بیراهه نوردی اعمال نکرده و همه تغییرات اعمال شده در سطح ظاهری هستند. بخش تجاری فولکس واگن، کدی پانامریکانا جدید را به آرک بزرگتر برای چرخ ها و همچنین صفحات محافظ بیشتر در زیر بدنه در جلو و عقب مجهز کرده که این صفحات به رنگ نقره ای هستند.

فولکس واگت کدی پانامریکانا

این خودرو به رینگ های 17 اینچی دو رنگی مجهز شده و دارای یک برچسب در پروفیل جانبی بوده که مسیر آلاسکا تا Tierra del Fuego اشاره دارد. این نسخه به صورت استاندارد به چراغ هایی LED در جلو و عقب و روف راک نقره ای رنگ مجهز شده است. مشتریان می توانند برای بدنه این خودرو یکی از رنگ های برنز مسی، آبی استارلایت، نقره ای رفلکس، مشکی Deep Pearl و سفید کندی را انتخاب کنند.

نمای عقب فولکس واگت کدی پانامریکانا

مشخصات فنی فولکس واگن کدی پانامریکانا

در زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ بنزینی با 113 اسب بخار قدرت نصب شده است. همچنین امکان سفارش یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربودیزل با 100 یا 120 اسب بخار قدرت نیز وجود دارد. بسته به پیشرانه انتخابی می توانید فولکس واگن کدی پانامریکانا را با گیربکس شش سرعته دستی و سیستم انتقال قدرت جلو محرک یا گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه سفارش دهید و در صورت تمایل به خرید نسخه تمام چرخ محرک 4Motion تنها گزینه پیش رو نسخه مجهز به گیربکس دستی است.

لوگو فولکس واگت کدی پانامریکانا

فولکس واگن کدی پانامریکانا در نسخه باری قادر به تحمل بار با بیشینه وزن 679 کیلوگرم بوده و در نسخه مسافری قادر به حمل مسافر و بار با مجموع وزن 525 کیلوگرم است. همچنین این مینی ون قادر به کشیدن جسمی به وزن 1.5 تن بوده و دارای 19 سیستم کمکی راننده بوده که پنج تا از آنها هنگام رونمایی نسل جدید فولکس واگن کدی در سال 2020 معرفی شدند.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟