اخبار خودرو جهان
مجهز به پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر مدرن

شورولت Thriftmaster بازسازی شده توسط Icon

شنبه - ۲۰ آذر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
شورولت Thriftmaster icon 1952

شرکت Icon 4×4 تا به امروز فورد برانکو و تویوتا لندکروزرهای رستوماد زیادی را تولید کرده؛ ولی برای افرادی که تم کلاسیک تری را ترجیح می دهند به تازگی پیکاپی بر پایه شورولت Thriftmaster مدل 1952 معرفی کرده است. این نسخه پیکاپ رترواستایل را کمپانی آیکون New School ادیشن نامیده که تجهیزاتی مدرن را بدون لطمه وارد کردن به ذات کلاسیک این خودرو روی آن نصب کرده است.

به گزارش خودرونویس، این پروژه بر پایه شورولت Thriftmaster 3100 مدل 1952 توسعه یافته است. در حالی که این پیکاپ دقیقا مشابه نسخه کلاسیک 70 سال پیش خود به نظر می رسد، تغییرات جذابی در آن صورت گرفته است. به عنوان مثال لایه ای از جنس چوب گردو کف حوض بار این پیکاپ را پوشانده که با یک تکنیک ژاپنی به نام Shu Sugi قسمت بیرونی چوب را از پوسیدگی حفظ می کنند.

نمای عقب شورولت Thriftmaster icon 1952

بدنه این پیکاپ شورولت Thriftmaster آیکون به رنگ سفید Chalk مزین شده که از پورشه به این خودرو رسیده است. قطعات کرومی مشکی رنگ نصب شده روی بدنه واقعا زیبایی این پیکاپ 70 ساله را چندین برابر کرده است. آیکون رینگ های 18 اینچی فورج را برای شورولت Thriftmaster نصب کرده که در پشت آنها ترمزهای قدرتمند ساخت برمبو دیده می شوند.

شورولت Thriftmaster icon 1952

مشخصات فنی شورولت Thriftmaster 1952 Icon

همانطور که گفتیم پشت ظاهر کلاسیک این پیکاپ بسیار زیبا، ویژگی های مدرنی نهفته بوده که یکی از آنها قلب تپنده جدیدیست که جانی تازه به این خودرو بخشیده است. این پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر از جمله پیشرانه های پالتی شورولت پرفورمنس با نام E-Rod بوده که قادر به تولید 440 اسب بخار قدرت و 583 نیوتن متر گشتاور است. این پیشرانه برای انتقال قدرت با یک گیربکس دستی شش سرعته کوپل شده است. در اکسل عقب نیز دیفرانسیل دانا 60 یکی دیگر از اجزای مدرن سیستم انتقال قدرت و فنی این خودرو محسوب می شود.

موتور شورولت Thriftmaster icon 1952

به جز اینها، پیکاپ Thriftmaster شورولت به لطف شرکت آیکون کاملا اورهال شده و دارای یک فریم کاملا دست ساز و سیستم تعلیق مستقل برای هر چهار چهار و کویل اورهای تطبیق پذیر است. به لطف این تغییرات اعمال شده، پیکاپ شورولت Thriftmaser 1952 ساخته شده توسط آیکون قابلیت استفاده روزمره در قالب یک خودروی اسپرت را هم دارد.

کابین شورولت Thriftmaster icon 1952

طراحی کابین

درون کابین شاهد استفاده از قطعات کرومی مشکی رنگ در قسمت هایی مانند پیچ ها و کلیدها هستیم. تودوزی کابین هم از جنس چرم درجه یک اجرا شده که و همین تودوزی در غربیلک فرمان نیز دیده می شود. تجهیزات مدرنی درون کابین این خودرو تعبیه شده اند که تا دنبال آن نگردید آنها را پیدا نخواهید کرد. یک پنل یک تکه بزرگ در میان داشبورد این خودرو نصب شده که نمایشگر سیستم صوتی پایونیر 8600NEX را در پشت خود پنهان کرده است. همچنین به لطف نصب دوربین دنده عقب، حرکت در حالت دنده عقب برای راننده ساده تر شده است.

 

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟