اخبار خودرو جهان
استایلی مشابه با نمونه کلاسیک دهه 1970

تیزر جدید لامبورگینی کانتاش

پنجشنبه - ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
تیزر جلو لامبورگینی کانتاش

لامبورگینی چند روز پیش اعلام کرد که دوباره قصد دارد ابرخودرو کانتاش را زنده کند و تیزر این محصول جدید را در حالی که زیر کاور پنهان شده بود، منتشر کرد. امروز این خودروساز ایتالیایی سه تیزر جدید در اینستاگرام خود منتشر کرده که بخش هایی از طراحی بدنه لامبورگینی کانتاش جدید را به ما نشان می دهد.

به گزارش خودرونویس، این سه تیزر بخش هایی از بدنه لامبورگینی کانتاش را نمایان ساخته اند و مشخص است که لامبورگینی المان های سنتی و رترو استایلی را در طراحی بیرونی کانتاش جدید لحاظ کرده است. این تیزرها به صورت کلوزآپ بوده و قسمت های محدودی از خودرو را به ما نشان می دهند و شکل و شمایل کلی این ابرخودرو در آنها مشخص نیست.

یکی از تیزرهای منتشر شده مربوط به پروفیل جلو و پوزه بوده که عبارت انگلیسی کانتاش روی یک جلوپنجره باریک در پروفیل جلو نصب شده است. در این تصویر یک ورودی هوای بزرگ در قسمت پایین پروفیل جلو و همچنین اسپلیتر بزرگ نصب شده در زیر آن مشخص است. دومین تیزر قسمت هایی از محفظه پیشرانه را به ما نشان می دهد که شاهد نصب یک پیشرانه 12 سیلندر با تریم طلایی رنگ هستیم.

تیزر ورودی هوا پیشرانه لامبورگینی کانتاش

در این لحظه خبر دقیقی در خصوص پیشرانه کانتاش در دسترس نیست، ولی به احتمال زیاد لامبورگینی قصد دارد که این پیشرانه 12 سیلندر را با سیستم کمکی الکتریکی کوپل کند. این برند ایتالیایی پیشتر اظهار کرده بود که پیشرانه 12 سیلندر خالص خود را دیگر بازنشست کرده و از این پس پیشرانه 12 سیلندر را به صورت هیبریدی روی محصولات خود استفاده خواهد کرد.

تیزر محفظه پیشرانه لامبورگینی کانتاش

سومین و آخرین تیزر منتشر شده هم المان هایی از بدنه این خودرو را به ما نشان می دهد که تا حد زیادی شبیه به لامبورگینی کانتاش اصلی در دهه 1970 میلادی است. سبک طراحی کانال ورودی هوا به پیشرانه در پشت کابین سرنشینان تقریبا شبیه به نمونه نصب شده روی کانتاش اصلی است. همچنین یک درب مشکی رنگ محفظه سوخت نیز درست در جلوی این ورودی هوای پیشرانه طراحی شده است. اینها اولین تیزرهای منتشر شده از کانتاش هستند که این ابرخودرو را به ما نشان می دهند و پی بردن به همین جزییات نیز در این لحظه امیدوار کننده است. با استناد به این تیزرها می توان بیان کرد که لامبورگینی کانتاش جدید هرچه که باشد استایلی شبیه به کانتاش کلاسیک دهه 1970 میلادی دارد.

 

سخن پایانی

لامبورگینی در این لحظه اعلام نکرده که چه زمانی قصد رونمایی کانتاش جدید را دارد. این کمپانی همزمان با این تیزر اعلام کرده که با ما همراه باشید تا به این ابرخودرو پی ببرید و از بیان جزییات بیشتر خودداری کرده است. در این لحظه هنوز مشخص نیست که آیا این یک محصول کاملا جدید بوده یا یک نمونه تولید محدود بر پایه لامبورگینی اونتادور است. ولی فستیوال پبل بیچ 2021 فرصت مناسبی برای این کمپانی بوده تا کانتاش جدید را رونمایی کند.

 

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟