اخبار خودرو جهان
توسط SVI Engineering توسعه یافته است

تویوتا لندکروزر سری 70 زرهی هشت نفره

یکشنبه - ۲ خرداد ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
تویوتا لندکروزر زرهی Max 3 Troopy

شرکت SVI Engineering یک کمپانی اهل آفریقای جنوبی بوده که متخصص تولید خودروهای شبه نظامی و زرهی و تاکتیکال است. این کمپانی سال گذشته محصولی به نام Max 3 را معرفی کرده بود که پیکاپی نظامی و تاکتیکال با قابلیت های خیره کننده است. حال شرکت مهندسی SVI یک خودروی نفربر نظامی تاکتیکال چند منظوره بر پایه تویوتا لندکروزر سری 70 را معرفی کرده که فضای کافی برای جا به جایی هشت سرنشین را دارد.

به گزارش خودرونویس، این نفربر نظامی جدید، SVI Max 3 Troopy نام دارد که به بدنه ای زرهی و ضد گلوله مجهز شده و آماده رویایی با سخت ترین شرایط زمینی و صعب العبورترین مسیرهاست. این خودرو همانند مدل پیکاپ Max 3، بر پایه تویوتا لندکروزر سری 70 توسعه یافته است.

تویوتا لندکروزر زرهی Max 3 Troopy

در حالی که ممکن است تصور کنید SVI Max 3 Troopy خودرویی نظامی است، ولی این شرکت در واقع اسیووی همه فن حریف با بدنه زرهی برای مصارف غیر نظامی توسعه داده که دارای هیچ پایه ای برای نصب سلاح و مسلسل نیست. بدین ترتیب خرید این خودرو هیچ نیازی به کسب اجازه از کمیته کنترل تسلیحات متعارت دولت آفریقای جنوبی ندارد و می توان از Max 3 Troopy در صنایع مختلف استفاده کرد. بدین ترتیب استفاده از این تویوتا لندکروزر تغییر شکل یافته زرهی صرفا برای زمینه های امنیتی، کاروان نظامی و ضد شورش محدود نمی شود.

نمای عقب تویوتا لندکروزر زرهی Max 3 Troopy

ویژگی های Max 3 Troopy

پنل های ضد گلوله بدنه SVI Max 3 Troopy از استیل ساخته شده اند و دارای استاندارد نظامی EN1063 BR6 هستند که استاندارد حداقلی برای خودروهای زرهی است. این بدان معناست که بدنه این نفربر زرهی توان مقاومت در مقابل حملات با سلاح های سبک را دارد. شرکت SVI یک نسخه ارتقا یافته از Max 3 Troopy را هم توسعه داده که دارای استاندارد زرهی BR7 بوده که می تواند در مقابل انفجارهای ناشی از مین و عملیات های انتحاری مقاومت کند.

کابین تویوتا لندکروزر زرهی Max 3 Troopy

زیر کاپوت SVI Max 3 Troopy یک پیشرانه 4.5 لیتری هشت سیلندر توربودیزل نصب شده که قادر به تولید 202 اسب بخار قدرت و 430 نیوتن متر گشتاور است. این خودرو با این پیشرانه قادر به حرکت با بیشینه سرعت 140 کیلومتر بر ساعت بوده که برای یک خودروی زرهی سنگین وزن عملکرد قابل قبولی است. از دیگر به روزرسانی های صورت گرفته در این خودرو نسبت به نمونه پیکاپ Max 3 می توان به سیستم تعلیق مقاوم تر با قابلیت بارگیری بیشتر و همیشه نصب آنتی رول بارها اشاره کرد.

نمای عقب تویوتا لندکروزر زرهی Max 3 Troopy

سخن پایانی

در خصوص قیمت Max 3 Troopy شرکت SVI اعلام کرده که این خودرو را بسته به سطح تجهیزات نصب شده و سفارشی سازی قیمت های مختلفی دارد. ولی برچسب قیمت پایه این تویوتا لندکروزر هشت نفره زرهی در آفریقای جنوبی 128 هزار دلار است.

 

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟