اخبار خودرو ایران

آریزو 5 جدید با کابینی به روز عرضه می شود

سه شنبه - ۲ شهریور ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
آریزو 5 جدید مدیران خودرو

خودرو آریزو 5 جدید که اخیرا در بازار کشور چین عرضه شده، به زودی توسط مدیران خودرو به بازار ایران عرضه وارد می شود. این مدل جدید با بهبودهای آپشنی و فنی قابل توجهی همراه شده است که علاوه بر مدرن تر کردن خودرو، لذت رانندگی را نیز برای راننده افزایش می دهد.

به گزارش خودرونویس، یکی از تغییرات صورت گرفته در خودرو آریزو 5 جدید، تغییر کامل داشبورد خودرو است. داشبورد قدیمی با ظاهر اسپرت  نسل پیشین آریزو 5 اینک با داشبوردی مدرن که بر اساس زبان طراحی خودروهای جدید ام وی ام طراحی شده، جایگزین شده است.  این داشبورد ترکیبی از سطوحی با رنگهای مشکی و کربن خاکستری است که کابین خودرو را بسیار بروزتر و جوان پسندتر می کند. همچنین چیدمان دکمه های کابین به صورت یک نوار در زیر نمایشگر دیجیتالی 8 اینچی آریزو 5 جدید جانمایی شده اند و همچنین طراحی خروجی سیستم تهویه این خودرو تداعی گر خودروهای لوکس اروپایی مانند آئودی است.

از دیگر تغییرات قابل توجه کابین آریزو 5 فیس لیفت فرمان جدید خودرو بوده که طراحی مدرن و حسی جوان پسند به راننده و سرنشینان تلقین می کند. همچنین شکل مناسب و محل جانمایی دقیق دکمه های تنظیمات سیستم صوتی و کروز کنترل بر روی فرمان خودرو، ارگونومی مناسبی را برای راننده به ارمغان می آورد. تغییر دکمه های تنظیمات ایرکاندیشن خودرو از حالت قدیمی به مدل جدید مشابه کابین آریزو 6 علاوه بر ایجاد راحتی بالاتر تنظیمات کابین در حین رانندگی، فضای مدرنی را برای کابین آریزو 5 ایجاد کرده است.

همچنین تغییر در طراحی کنسول میانی خودرو و جایگذاری دکمه های کنترل پایداری، مد اکو و اسپرت در کنار ترمز پارک برقی و اتو هلد، احساس رانندگی با خودرویی به روز و سطح بالا را برای سرنشینان فراهم می آورد.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟