آریزو6 سدانی زیبا و مدرن

یکشنبه - ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
چری آریزو 6

آریزو 6 سدان جدید و زیبا مدیران خودرو بوده که بیش از 2 سال است به عنوان یک سدان لوکس وارد بازار کشور شده است. از ویژگی های  مورد توجه این خودرو در ابتدا می توان به طراحی آن اشاره کرد. این سبک طراحی زبان روز طراحی جهانی بوده که در طراحی آن مستقیما از خودروهای اروپایی الگوبرداری شده است.

به گزارش خودرونویس، نمای جلو خودرو حس یک سدان مستحکم و پر قدرت را به شما مب دهد و نمای جانبی خودرو ساده اما هماهنگ است. در نمای پشت نیز شاهد یک طراحی خاص و جذاب هستیم. در مجموع طراحی پخته و حرفه ای آریزو6 به آن شخصیت خاص و ویژه ای بخشیده است.

 

طراحی کابین

با ورود به کابین آریزو6 شما مطمئن خواهید شد که با یک خودروی پخته و شیک روبرو هستید. طراحی داخلی تا حدود زیادی شما را به یاد خودروهای لوکس اروپایی چون آئودی می اندازد و کنسول لمسی آن یادآور رنجرور ولار است که آخرین متد روز طراحی را دارد. همچنین چراغ روشنایی کابین خودرو در شب حس کابین یک خودروی لوکس اروپایی را می دهد که برای سرنشین بسیار آرامش بخش است.

داخل کابین ارگونومی بسیار خوبی وجود دارد و صندلی ها برای یک خانواده ایرانی و سفر بلند مدت کاملا راحت است. فضای پا مناسب و راحت است و کیفیت متریال داخلی و داشبورد و پوشش چرم مصنوعی روی داشبورد قابل توجه و جذاب است. آریزو6 یک سدان خانوادگی است؛ پس فضای صندوق عقب آن بسیار بزرگ و جادار بوده و دقیقا مطابق میل خانواده های ایرانی است تا تعداد زیادی چمدان و وسایل را در آن جای دهند.

 

مشخصات فنی و تجهیزات رفاهی و ایمنی

در بخش فنی پیشرانه 1.5 توربو با گیربکس 9 سرعته اتوماتیک CVT کاملا هماهنگ عمل کرده و شتاب بسیار خوب در کنار مصرف سوخت مناسب را برای آریزو6 به ارمغان آورده اند.

تجهیزات رفاهی این خودرو کاملا مناسب بوده و در حد یک خودروی لوکس نیازهای شما را پاسخ می دهد. صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، سیستم تهویه دوگانه اتوماتی، دریچه تهویه هوا برای سرنشینان عقب، دوربین 360، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سیستم ورود و روشن شدن بدون کلید، امکان روشن شدن موتور از طریق ریموت کنترل و .. از امکانات رفاهی این خودرو محسوب می شوند.

در مورد ایمنی هم آریزو6 خیال شما را راحت می کند. شاسی فولادی مستحکم، بدنه مستحکم و قوی، وجود کیسه های هوای جانبی و پرده ای در کنار سیستم های کنترل پایداری الکترونیکی، ضد لغزش و کنترل در سر بالایی  از این خودرو یک سدان مستحکم و ایمن را ساخته  و پایداری و چسبندگی  ( هندلینگ ) بسیار خوبی  را پدید آورده است.

 

سخن پایانی

در مجموع این خودروی شیک می تواند نیاز مشتریانی را که دنبال یک خودروی سدان خانوادگی به روز با طراحی با اصالت و شخصیت هستند را برطرف کند و می تواند به خوبی با رقبای کره ای و ژاپنی خود در بازار رقابت کند و نیازهای طالبان یک سدان مدرن و نسبتا لوکس را در بازار برآورده سازد.

 

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟