آریزو5 توربو سدانی شیک و اقتصادی

سه شنبه - ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
آریزو 5 توربو

 این روزها با توجه به شرایط موجود نیاز به یک خودروی سدان جادار و در عین حال جمع و جور با طراحی مدرن، تجهیزات معقول و استهلاک مناسب کاملا مشهود است. یکی از خودروهایی که تا به حال این خلا بازار را به خوبی پر کرده، سدان شیک شرکت مدیران خودرو یعنی آریزو5 توربو است.

به گزارش خودرونویس، آریزو 5 توربو همواره از استقبال و بازار خوبی بهره مند بوده و مورد توجه مصرف کنندگان ایرانی در تیپ های مختلف، مخصوصا آنهایی که به دنبال یک سدان کارآمد، مدرن و شیک و در عین حال اقتصادی هستند، قرار گرفته است.

 

ویژگی های طراحی ظاهری آریزو5

آریزو5 یک طراحی پخته و زیبا دارد که با وجود اینکه 4 سال از عرضه آن به بازار ایران گذشته، اما  هنوز هم جذاب و زیباست و می توان رگه هایی از طراحی محصولات کره ای و اروپایی را در آن مشاهده کرد. آریزو5 یک سدان جادار با فضای داخلی بزرگ و میزان فضای حمل بار فوق العاده است. بدنه این خودرو بسیار مستحکم و قوی بوده و شاسی آن طراحی شرکت بنتلر آلمان است .

از سوی دیگر وجود کیسه های ایمنی هوا جانبی و پرده ای ( در مجموع 6 ایربگ ) در کنار سیستم های پایداری الکترونیکی ESP  ، کنترل لغزش TCS و کنترل حرکت در سر بالایی HHC  نشان دهنده ایمنی بالای این خودرو بوده که خیال دارندگان  آن را راحت می کند .

 

مشخصات فنی آریزو5 توربو

پیشرانه 1.5 لیتری توربو با قدرت 147 اسب بخار عملکرد بسیار قوی و مطمئنی دارد که عملا در طول سه سال گذشته آزمایش خود را به خوبی نشان داده است .

آریزو 5 هم به مانند سایر خودروها دارای نکات مثبت و منفی با توجه به سطح و قیمت آن است. اما در مجموع میزان فروش و استقبال از این محصول در سال های گذشته همواره نشان داده که این خودرو مورد استقبال مناسب بازار قرار گرفته و طرفداران ویژه خود را دارد.کسانی که به دنبال یک خودروی خانوادگی برای سفر در کنار مصرف روزانه شهری هستند، از جمله مشتریان این سدان چینی محسوب می شوند.

قیمت مناسب، طراحی زیبا، فضای داخلی  و بار بزرگ، ابعاد مناسب، پیشرانه پر قدرت توربو، مصرف بهینه سوخت، ایمنی بالا و خدمات پس از فروش مناسب در مقایسه با رقبا در کنار شرایط ویژه فروش با پیش پرداخت مناسب و اقساط منعطف بلند مدت را می توان از جمله مزایای این سدان خوش رو نامید. اگرچه این خودرو معایبی هم دارد اما در مجموع می تواند گزینه مناسبی برای طالبان یک سدان شیک و اقتصادی باشد.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟