اخبار خودرو ایران
مجهز به گیربکس متفاوت و پیشرفته تر

مشخصات فنی و گیربکس آریزو 5 جدید

دوشنبه - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه

خودرو آریزو 5 جدید که به تازگی در بازار چین عرضه شده به زودی توسط شرکت مدیران خودرو به بازار ایران وارد می شود. آریزو 5 در بازار ایران به واسطه آپشن های کاربردی و پیشرانه توربو توانمند خود در کنار شرایط فروش اقساطی و منعطف شرکت مدیران خودرو توانست جایگاه مناسبی در بازار خودرو ایران در طی 5 سال گذشته به دست آورد.

مشخصات فنی چری آریزو5 جدید

به گزارش خودرونویس، مدیران خودرو در آستانه ورود خودرو آریزو 5 جدید به بازار ایران قسمتی از ویژگی های فنی آن را منتشر کرده  که شامل موتور 1500 سی سی توربو شارژ در کنار گیربکس CVT  نه سرعته است که این ترکیب  قبلا در بین محصولات شرکت مدیران خودرو مانند آریزو 6 نیز نیز بکار گرفته شده و امتحان خود را به خوبی پس داده است.

آریزو5 مدیران خودرو

شتاب و قدرت بالاتر پیشرانه 1500 سی سی توربو طراحی شده توسط شرکت AVL اتریش، در کنار ویژگی های گیربکس CVT  9 سرعته جدید مانند بهینه سازی انتقال قدرت، وزن کمتر و تعویض دنده روان تر و نرم تر نوید بخش رانندگی پر شتاب و هماهنگ تری را در مقایسه با نسل قبلی این خودرو می دهد. بر اساس لیست آپشن های ارائه شده توسط شرکت مدیران خودرو موتور 1.5 لیتری توربو نصب شده روی خودرو آریزو 5 جدید 147 اسب بخار نیرو تولید و بیشینه گشتاور آن آن 210 نیوتن متر در دور موتور 5500 اعلام شده است.

با توجه به مشخصات فنی ذکر شده در بالا و سایر آپشن هایی که در مقالات بعدی معرفی می شوند انتظار می رود لذت سواری و سطح تکنولوژی به کار رفته در خودرو آریزو 5 جدید، آن را انتخاب مناسبی برای جوانانی که به دنبال لذت بالای رانندگی و امکانات و آپشن های به روز هستند تبدیل کند.

 

4.3 از 6 رای

دیدگاه شما چیست؟