به گزارش خودرونویس، انصافا آریزو5 هم طراحی شیک و هم اسپرت دارد  و می تواند دل اقشار نوگرا و  طرفدار مدرنیته را بدست آورد. شما با پرداخت قیمتی معقول در بازار فعلی در مقایسه با برخی خودروهای ایرانی یا دست دوم وارداتی سدانی را دریافت می کنید که به لحاظ ابعاد ما بین هیندای اکسنت و النترا قرار داشته و دارای طراحی قوی و ماندگار است که خودروهای اروپایی و کره ای را به شما یادآوری می کند .

یکی از مزیت های بزرگ آریزو5 کابین جادار و فضای بار بسیار وسیع بوده که از این جهت با بسیاری از خودروهای بزرگتر از خود قابل قیاس است و برای ایرانیان جذاب است. در اصل شما فضای بیرون یک  سدان جمع و جور در کنار فضای داخل یک سدان لوکس دارید که هم در شهر مفید است و هم در سفر لذت بخش .

آریزو5 همواره طرفداران خاص خود را داشته و رضایتمندی بالایی از جانب مالکان دارد. طبق ارزیابی های صورت گرفته و بررسی نظر مشتریان، بیشتر مشتریان از کیفیت خودرو و ایمنی آن رضایت کامل دارند. بر طبق نظر مشتریان  آریزو5 دارای پیشرانه با دوام و کم استهلاک  و قوی بوده و بدنه  و شاسی فولادی آن در تصادفات به خوبی از سرنشینان حفاظت می کند.

از سوی دیگر هم اکنون می توان این خودرو را با پیش پرداخت 40 درصد و اقساط تا سقف 5 سال  با مدت زمان تحویل کوتاه مدت تهیه کرد که از این بعد مزیت اصلی این محصول دربازار حساب می شود. همچنین برای این خودرو گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر در کنار دو سال یا 6 نوبت سرویس رایگان هم در نظر گرفته شده که اینها شرایط خاصی است که تنها آریزو5 در بازار ایران در این سگمنت از آن سود می برد و مدیران خودرو این شرایط را برای کلیه محصولات خود ارائه می دهد.

5 از 1 رای