اخبار خودرو جهان
دارای ست حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی درون کابین

کمپر Van Big City بر پایه رنو ترافیک

سه شنبه - ۲۳ شهریور ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
رنو ترافیک کمپر Ahorn Camper

داشتن یک کمپر کوچک با تجهیزات کمپرهای بزرگ خانه مانند چیزیست که تمام طبیعت گردان و علاقمندان به سفر تمایل به داشتن آن دارند. چنین کمپرهایی بسیار کم و محدود تولید شده اند و همواره نقص هایی داشته اند؛ این کمپر تولید شده توسط کمپانی آلمانی Ahorn Camp یکی از همین کمپرهای کوچک با تجهیزات کمپرهای بزرگ سایز بوده که ویژگی های خیره کننده ای به نسبت ابعادش در آن گنجانده شده که یکی از آنها وجود یک ست حمام کامل با دوش در داخل کابین است.

 ویژگی ها و تجهیزات

به گزارش خودرونویس، این کمپر Van Big City نام دارد که بر پایه رنو ترافیک توسعه یافته و طول کلی آن کمتر از 5.5 متر بوده که به نسبت های کمپرهای غول پیکری که در بازار هستند، ابعاد بسیار کوچکی دارد. این کمپر بر پایه نسخه استاندارد رنو ترافیک توسعه یافته و حتی از مدل سقف بلند آن نیز استفاده نشده است؛ پس نیازی نیست که برای عبور از محل هایی که ارتفاع سقف کمی دارند مانند زیر پل ها یا برخی از جایگاه های سوخت نگران باشد. این ون کمپر کمپانی Ahorn Camp با وجود ابعاد کوچک خود دارای یک ست آشپزخانه کامل، حمام کامل با دوش داخل کابین و همچنین فضای کافی برای استراحت و خوابیدن چهار نفر است.

کابین رنو ترافیک کمپر Ahorn Camper

البته سقف با ارتفاع استاندارد این خودرو قرار نیست که همیشه استاندارد بماند؛ چراکه این سقف Van Big City به صورت پاپ آپ طراحی شده که با بالاآمدنش فضای کافی برای خوابیدن دو نفر در زمانی که ون پارک شده و متوقف است، فراهم می شود. متاسفانه زمانی که چادر سقفی این خودرو بالا می رود، حمام که در گوشه خودرو طراحی شده کاملا بسته و محفوظ نیست؛ به عبارت دیگر تنها در شرایطی می توان از حمام این کمپر استفاده کرد که سقف پاپ آن بسته باشد که این یکی از نقص های کوچک این کمپر توسعه یافته بر پایه رنو ترافیک محسوب می شود. از دید ما این نقطه ضعف به سادگی قابل چشم پوشی بوده؛ چراکه شما یک کمپر مقرون به صرفه با دوش حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه کامل در داخل کابین خریداری می کنید.

تخت خواب رنو ترافیک کمپر Ahorn Camper

از جمله دیگر ویژگی های این کمپر می توان به اجاق خوراک پزی دو شعله، یخچال فریزر، سینک ظرفشویی در کنار حمام، دو صندلی نیمکت شکل که می توان از آنها برای نشستن و استراحت و همچنین هنگام سرو غذا استفاده کرد. صندلی راننده و سرنشین جلو قابلیت چرخیدن به سمت عقب را ندارند؛ ولی همین صندلی های ثابت باعث شده اند که دیگر نیازی به نصب صندلی برای نشستن سرنشین درون کابین نباشد. زمانی هم که نیاز به استراحت باشد، می توان صندلی های نیمکت شکل عقب را تخت دو نفره تبدیل کرد و دو نفر دیگر هم با باز کردن سقف پاپ آپ در فضای فراهم شده روی سقف می توانند استراحت کنند. این کمپر Van Big City دارای یک مخزن 70 لیتری برای آب آشامیدنی و مصرفی و همچنین یک مخزن 55 لیتری برای آب کثیف است.

آشپزخانه رنو ترافیک کمپر Ahorn Camper

این کمپر توسعه یافته بر پایه رنو ترافیک دارای برچسب قیمت 52 هزار دلاری بوده که قیمت بسیار مناسبی به نسبت تجهیزاتی که در آن تعبیه شده و همچنین سایر کمپرها با چنین ویژگی هایی دارد

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟