طراحی ظاهری رنو ترافیک

به گزارش خودرونویس، از نظر استایل بیرونی، نسخه فیس لیفت رنو ترافیک تفاوت چندانی با نسخه پیشین این ون محبوب اروپایی ندارد. اما با این وجود به روزرسانی ظهری مهمی همچون کاپوت شکیل تر، سپرهایی جدید و چراغ های جدید تمام LED برای رنو ترافیک فیس لیفت تدارک دیده شده است. به طور کلی باید اظهار کرد که این تغییرات باعث گیراتر و مدرن تر شدن استایل بیرونی رنو ترافیک شده و این برند فرانسوی مانند سایر محصولات جدیدی که معرفی کرده، لوگوی خود را در ابعادی بسیار بزرگ و از جنس کروم درون جلوپنجره این ون نصب کرده است.

رنو ترافیک فیس لیفت 2020

طراحی کابین و تکنولوژی های به کار رفته در آن

تغییرات اعمال شده در کابین رنو ترافیک فیس لیفت به مراتب گسترده تر از نمای بیرونی است. رنو یک داشبورد تمام جدید برای این خودروی ون نصب کرده که دارای فضاهای بیشتری برای قراردادن اشیا و وسایل است. همچنین یک نمایشگر لمسی تبلت مانند برای سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی این خودرو درنظر گرفته شده است. این نمایشگر هشت اینچی به صورت استاندارد از درگاه اپل کار پلی و اندروید اتو پشتیبانی می کند. همچنین رنو در داخل کابین ترافیک، پد شارژ بدون سیم تلفن همراه را نیز تعبیه کرده است. به لطف طراحی جدید داشبورد و رودری ها و کنسول میانی، سرنشینان داخل کابین ترافیک فیس لیفت، 86 لیتر فضا برای قراردادن اشیا و وسایل کوچک در اختیار دارند که حجم چشمگیری است.

کابین رنو ترافیک فیس لیفت 2020

در زمینه تکنولوی باید اظهار کرد که رنو ترافیک تجهیزات ایمنی و رفاهی استاندارد بسیار متنوعی را در اختیار مشتری قرار می دهد؛ البته مشتری قادر است که به صورت آپشنال سطح تجهیزات رفاهی و ایمنی این ون را افزایش دهد. برخی از تجهیزات درنظر گرفته شده برای ون ترافیک رنو شامل کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری، هشدار تغییر خطوط و رادار نقطه کور هستند.

کابین رنو ترافیک فیس لیفت 2020

مشخصات فنی رنو ترافیک

از آنجایی که این خودرو تنها یک فیس لیفت بوده، نباید انتظا تغییر زیادی را در زیر کاپوت آن داشت. بدین ترتیب رنو همچنان ون ترافیک را با یک پیشرانه دو لیتری دیزلی با سه سطح قدرت راهی بازار می کند. بسته به نسخه انتخابی، این پیشرانه دیزلی قادر به تولید 110، 150 و 170 اسب بخار قدرت است. نسخه های ضعیف تر این پیشرانه صرفا با یک گیربکس شش سرعته دستی کوپل شده اند، اما مدل های قدرتمندتر دارای یک جعبه دنده دو کلاچه اتوماتیک هستند. تمامی نسخه های این پیشرانه دیزلی قادر به پاس کردن استانداردهای آلایندگی یورو 6D بوده که جدیدترین و سختگیرانه ترین استاندارد آلایندگی وضع شده در اروپا هستند.

 

رنو قصد دارد که نسخه به روزرسانی شده ترافیک را از ماه مارس به بازار جهانی عرضه کند.

منبع motor1
5 از 1 رای