اخبار خودرو جهان
به منظور حفظ ایمنی و راحتی بیشتر سگ

بسته سگ Dog Pack نیسان برای دوست پشمالوی شما

یکشنبه - ۳ بهمن ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
بسته سگ dog pack اکسسوری نیسان

نیسان اکسسوری جدیدی به نام Dog Pack یا بسته سگ را برای برخی از کراس اوورها و اسیووی های خود همچون پاترول (آرمادا)، روگ اسپرت و ایکس تریل عرضه کرده است. در این پکیج ویژه سگ ها ابزارها و وسایلی تعبیه شده که جا به جایی بهترین دوست انسان یعنی سگ را به وسیله خودرو به مراتب ساده تر و ایمن تر می کند.

به گزارش خودرونویس، بسته سگ Dog Pack نیسان دارای یک سری اکسسوری های کاربردی بوده که راحتی و ایمنی سگ را درون کابین خودرو تضمین می کند. علاقمندان به این پکیج می توانند آن را به طور کامل  یا حتی به صورت جزیی و مطابق با سلیقه و نیاز خود خریداری کنند. چنین اکسسوری هایی برای افرادی مناسب بوده که به صورت دائمی با سگ خود در حال سفرهای جاده ای یا پیاده روی یا حتی پارک گردی هستند.

بسته سگ dog pack اکسسوری نیسان

لازم به ذکر است که هوندا نیز مدتی پیش اکسسوری های جذابی را برای سگ ها و حمل و نقل و ایمنی آنها درون خودرو معرفی کرده بود. ولی این بسته سگ یا Dog Pack نیسان به مراتب نسبت به اکسسوری های معرفی شده توسط هوندا کاربردی تر است.

بسته سگ dog pack اکسسوری نیسان

اکسسوری های Dog Pack نیسان

بسته سگ نیسان شامل یک سینی یا تشک محافظ عقب بوده که استایل و دیزاین آن بسته به محافظ لبه صندوق عقب خودرو متفاوت بوده و برای محصولات مختلفی از این برند ژاپنی یا حتی خودروهای دیگر از سایر برندها نیز قابل سفارش است. همچنین یک ست مسافرتی چهار تکه برای سگ شامل نگهدارنده کیسه زباله، قلاده، کیسه خوراکی زیپ کیپ دار و ظرف آب و غذا توسط نیسان عرضه شده است.

بسته سگ dog pack اکسسوری نیسان

انگیزه پشت توسعه و طراحی این بسته سگ توسط نیسان پس از انتشار نتیجه مطالعات صورت گرفته Vet Records پدید آمد. در این مطالعات مطرح شده که سگ هایی که مدام به و از داخل خودروهای کراس اوور و اسیووی به بیرون و درون کابین می پرند، به مرور دچار آسیب در ساختار استخوان بندی می شوند و در دراز مدت می تواند مشکلات مفصلی و استخوانی جدی را برای آن رقم بزند.

بسته سگ dog pack اکسسوری نیسان

برای جلوگیری از این اتفاق، بسته سگ یا Dog Pack نیسان دارای یک رمپ به طول 1.5 متر بوده که به لبه صندوق عقب نصب می شود تا سگ شما در هنگام سوار و پیاده شدن از قسمت انتهایی یا هر قسمت دیگری از خودرو استرس نداشته باشد و این حرکت برای وی کامل ایمن باشد. زمانی هم که نیازی به این رمپ نباشد به سادگی می توان آن را جمع کرد و در فضای اختصاص داده شده در فضای بار یا زیر صندلی در محصولات نیسان یا فضای بار سایر خودروها آن را قرار داد.

بسته سگ یا اکسسوری سگ نیسان برای سگ های کوچک، متوسط و بزرگ قابل استفاده بوده. این اکسسوری ها تنها برای محصولات نیسان نبوده و مالکین سایر برندهای خودرویی نیز می توانند آنها را خریداری کنند. امروزه همزیستی انسان ها با سگ ها و نگهداری آنها در آپارتمان ها به مراتب بیشتر از گذشته شده. تحقیقات نشان می دهد که حدود 20 درصد جمعیت دنیا حداقل یک سگ درون آپارتمان یا ملک خود نگهداری می کنند. بدین ترتیب معرفی چنین اکسسوری هایی در همه کشورها یکی از ضروری ترین موارد برای حفظ ایمنی سگ ها و همچنین سرنشین و راننده درون خودروست.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟