اخبار خودرو جهان
تبدیل کابین خودرو به فضایی راحت و ایمن برای سگها

توسعه اکسسوری های ویژه سگ توسط هوندا

دوشنبه - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
توسعه اکسسوری های ویژه سگ توسط هوندا

آیا سگ خود را دوست دارید؟ قطعا که همینطور بوده و هوندا متوجه علاقه عمیق شما به سگتان است. به همین دلیل است که هوندا ژاپن به تازگی یک دست اکسسوری هایی برای سگتان به نام Honda Dog توسعه داده که قابل نصب روی انواع محصولات هونداست.

به گزارش خودرونویس، این اکسسوری ها که فعلا ویژه بازار ژاپن هستند، به شما کمک می کنند تا خودروی خود را شخصی سازی کنید تا فضایی راحت و ایمن برای سگتان درون خودرو فراهم کنید و با نصب این اکسسوری ها، مردم ضمن اینکه از عشق شما نسبت به سگتان با خبر می شوند، متوجه حضور سگ در خودرو نیز می شوند.

توسعه اکسسوری های ویژه سگ توسط هوندا

اکسسوری های هوندا برای سگ ها

هوندا قصد دارد با این اکسسوری ها فضای داخل خودرو را تا حد ممکن برای سگها خالی از استرس کند. در ابتدا هوندا یک کریر هوشمندانه برای سگ توسعه داده که به سادگی روی صندلی خودرو هوندا شما قابل نصب است. این کریر طراحی بسیار هوشمندانه ای داشته و به سادگی قابلیت تمیز شدن دارد. ضمن اینکه از سگ شما نیز درون خودرو و در حین حرکت محافظت به عمل می آید و نگهداری از آن نیز آسان است.

توسعه اکسسوری های ویژه سگ توسط هوندا

حرکت با خودرو زمانی که سگتان داخل کابین رها و باز باشد، بسیار خطرناک است. در واقع در صورت بروز تصادف و واژگونی خودرو، شما باید اطمینان حاصل کنید که محل قرار داشتن سگ شما ایمن و مطمئن است. این کریر سگ هوندا با سیستم Honda Safety مطابقت داشته و از سگ شما در طول سفر و حرکت با خودرو محافظت می کند.

توسعه اکسسوری های ویژه سگ توسط هوندا

هوندا ضمن توسعه کریر سگ، این فرصت را برای صاحبان فراهم کرده تا لوازم جانبی ویژه سگ را نیز از این کمپانی خریداری کنند. هوندا یک شیفتر دنده اتوماتیک با استایل پنجه سگ با استیکر پنجه طراحی کرده که می توان این استیکر را روی داشبورد خودرو یا حتی به منظور شخصی سازی فضای بیرونی کابین، نصب کرد. شاید جذاب ترین اکسسوری ویژه سگ طراحی شده توسط هوندا، کاپ های میانی رینگ با طرح پنجه سگ باشد که جایزگین لوگو هوندا در محصولات این کمپانی می شود. در آخر نیز هوندا استیکر سگ را نیز برای نصب در قسمت های مختلف خودرو به شما می فروشد.

توسعه اکسسوری های ویژه سگ توسط هوندا

سخن پایانی

تولید خودروهایی که نیز مشتریان را برآورده کنند، از جمله اهداف اصلی خودروسازان مختلف دنیاست. توسعه اکسسوری برای محصولات هوندا برای افرادی که عاشق سگ هستند، یکی از هوشمندانه ترین ایده ها بوده که توسط هوندا اجرا شده و واقعا جای خالی چنین اکسسوری هایی برای حیوانات خانگی به خصوص سگ ها در بازار جهانی حس می شد. نصب اکسسوری هایی ویژه سگ ها درون خودرو باعث می شود فضای داخل خودرو برای سگها به محیطی ایمن تر تبدیل شود و با اطمینان خاطر بیشتر با سگ خودتان درون خودرو به سفر بروید.

امید است که در ایران نیز خودروسازان مختلف و شرکت های تولید کننده اکسسوری، اقداماتی از این قبیل برای علاقمندان به حیوانات خانگی و به خصوص سگها انجام دهند.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟