اخبار خودرو جهان
اولین مینی ون لایف استایل ستاره آلمان

تیزر مرسدس بنز T کلاس منتشر شد

چهارشنبه - ۸ مرداد ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
تیزر مرسدس بنز T کلاس

تا به امروز دفعات زیادی نسل جدید مرسدس بنز سیتان را در حالت تست در جاده های عمومی جهان مشاهده کرده ایم. مرسدس بنز هم بارها تایید کرده که تمامی مراحل طراحی و توسعه این خودرو به لطف همکاری با کمپانی خودروسازی رنو محقق شده است. ولی این خودروی MPV یا همان مینی ون، تنها ون سایز کوچک مرسدس برای عرضه در ماه های آینده به بازار جهانی نیست. بلکه مرسدس بنز به تازگی تیزری از یک محصول جدید به نام T کلاس را هم منتشر کرده است.

به گزارش خودرونویس، مرسدس بنز T کلاس چیزی فراتر از نسخه مسافری و سواری مینی ون سیتان است. مینی ون T کلاس در واقع خودرویی است که متناسب با نیاز خانواده ها و همچنین افرادی که قصد دارد با خودرو به طبیعت و سفرهای بیرون جاده ای بروند طراحی شده است. به بیان ساده تر، ما انتظار داریم که مرسدس T کلاس یک محصول خانوادگی تر و لوکس تر برای مشتریان ویژه باشد و همان نقشی که مینی ون ریفتر برای پژو ایفا می کند را برای مرسدس نیز بازی کند. مرسدس بنز اظهار کرد که T کلاس در نیمه اول سال 2022 وارد بازارهای جهانی می شود.

مارکوس Breitschewerdt مدیر ارشد بخش ون های مرسدس بنز در خصوص ایده پشت طراحی T کلاس اظهار کرد:

ما با تولید مینی ون T کلاس خودرویی را به بازار عرضه می کنیم که خانواده ها و افرادی که دائم علاقه به تفریح دارند هم بتوانند به دنیای محصولات مرسدس بنز وارد شوند. این مشتریان همواره به دنبال خودروهایی جذاب و در عین حال کاربردی و جمع و جور هستند و تمام خواسته های آنها از چنین خودرویی به صورت یکجا در مرسدس بنز T کلاس فراهم شده است.

عکس جاسوسی نسل جدید مرسدس سیتان

تاریخچه مرسدس بنز سیتان

نسل اول مرسدس بنز سیتان تنها همان نسخه تغییر نام یافته مدل رنو بود که توسط مرسدس بنز بومی سازی شده بود و با لوگوی این برند پریمیوم آلمانی به بازار جهانی عرضه می شد. همین امر باعث شد که طرفداران مرسدس بنز انتقادهای تندی را به این کمپانی آلمانی وارد کنند. حال مرسدس بنز دیگر قصد تکرار تجربه ناموفق پیشین را ندارد؛ به همین دلیل این برند سیاستی کاملا متفاوت را در خصوص نسل جدید سیتان در پیش گرفته و روح محصولات خود را در بخش بخش این خودرو دمیده تا سیتان جدید در نگاه اول خود را صرفا به عنوان یکی از محصولات کمپانی مرسدس بنز در ذهن مشتری تداعی کند و شباهتی به محصولات رنو نداشته باشد.

عکس جاسوسی جانبی عکس جاسوسی نسل جدید مرسدس سیتان

اگر بخواهیم منظور مرسدس بنز و تفکر این شرکت در خصوص نسل جدید سیتان را به زبان ساده تر بیان کنیم باید بدانید که سیتان جدید از مواد اولیه با کیفیت بالاتر، طراحی شاخص و منحصر به فرد و همچنین تکنولوژی های پیشرفته ای بهره می برد تا بتواند هم سطح سایر محصولات مرسدس بنز قرار گیرد و حس رنو را به مشتری منتقل نکند.

عکس جاسوسی از نمای عقب عکس جاسوسی نسل جدید مرسدس سیتان

مرسدس بنز از هم اکنون تایید کرده که مینی ون T کلاس در دو مدل مختلف با پیشرانه درونسوز و پیشرانه تمام الکتریکی راهی بازار می شود که مطابق سلیقه های مختلف مشتریان باشد. مرسدس دو درب کشویی در پروفیل جانبی T کلاس طراحی کرده که این موضوع باعث دسترسی راحت و آسان سرنشینان به فضای داخلی این مینی ون پریمیوم می شود.

طی ماه های آینده و با نزدیک شدن به موعد مقرر رونمایی، مرسدس اطلاعات بیشتری را از این خودرو منتشر خواهد کرد.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟