تیونینگ
شکست باواریایی ها در سال 2020

مرسدس بنز GLE کوپه با چاشنی Hofele

دوشنبه - ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
مرسدس بنز GLE کوپه Hofele

کمپانی Hofele دیزاین GMbH شریک قراردادی مرسدس بنز در آلمان بوده و توسط بسیاری از مردم و مشتریان در آلمان، در جایگاه یک خودروساز قرار دارد. این کمپانی برای آن دسته از افرادی که قصد دارند استایل ظاهری GLE کوپه خود را نسبت به مدل استاندارد این خودرو متمایز کنند، راه حل مناسبی پیدا ارائه داده. کمپانی Hofele یک پکیج شخصی سازی شده برای GLE عرضه کرده که با نصب آن ظاهر GLE کوپه به محصولات میباخ نزدیک می شود.

به گزارش خودرونویس، سال 2020 را برای کمپانی مرسدس بنز باید سال بازیابی جایگاه از دست رفته در بازار آمریکا نامید؛ حداقل در نیمه اول سال جاری که داستان برای مرسدس بنز به این صورت بوده و این کمپانی نگاه امیدوارانه ای به نیمه باقی مانده سال 2020 دارد. طی سه سال گذشته یعنی از سال 2016 تا 2018 در رقابت پر هیجان بین خودروسازان لوکس و پریمیوم مرسدس بنز همواره رقیب باواریایی خود را شکست داده بود، ولی سال گذشته ب ام و موفق شده که پشت مرسدس بنز را به خاک بمالد و سهم بیشتری از بازار خودروی آمریکا را به خود اختصاص داد.

حال به نظر می رسد که مرسدس بنز در نیمه اول سال 2020 در حال بازگشت به جایگاه اصلی خود بوده و اختلاف قابل توجهی در میان آمار فروش خود را سایر رقبا در بازار آمریکا ایجاد کرده است. اسیووی ها بی شک یکی از پرتقاضاترین سگمنت ها در بازار آمریکا هستند؛ بنابراین مرسدس بنز توجه خاصی به سبد محصولات شاسی بلند خود به خصوص GLE کلاس دارد. چراکه مرسدس بنز موفق شده در نیمه اول سال 2020 تعداد 9500 دستگاه GLE را در بازار آمریکا به فروش برساند. بدین ترتیب GLE با اختلاف زیاد به پرفروش ترین محصول مرسدس بنز در بازار آمریکا تبدیل شده است.

 

استایل ظاهری

یکی از مواردی هم که به رشد فروش و محبوبیت GLE کمک شایانی کرده، عرضه آن در دو مدل کوپه و معمولی بوده است. این نسخه تیون شده GLE کوپه توسط Hofele، HGLE کوپه نام داشته و به صورت غیر رسمی می توان آن را نسخه میباخ GLE به حساب آورد.

مرسدس بنز GLE کوپه Hofele 2

همانطور که در تصاویر پیداست، Hofele HGLE دارای تم ظاهری دو رنگ مشابه محصولات فوق لوکس رولزرویس است. این GLE تیون شده علاوه بر تم دو رنگ دارای نشان کمپانی Hofele، جلوپنجره ای جدید و چندین قطعه کرومی دیگر در استایل بیرونی است. مشتریان این امکان را دارند که برای این GLE کوپه رینگ های ویژه کمپانی Hofele را انتخاب کنند که سایزی بین 22 تا 24 اینچ دارند.

نمای عقب مرسدس بنز GLE کوپه Hofele

هنرنمایی اصلی کمپانی Hofele در کابین GLE نهفته است؛ جایی که با استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت از جمله جیر آلکانتارا تا چرم ناپا فضایی خیره کننده شکل گرفته است. همچنین مشتریان امکان سفارش آپشن های مختلف و متنوعی را برای HGLE دارند که یکی از این آپشن ها انتخاب ترکیب رنگ دلخواه برای شخصی سازی کابین است.

نکته حائز اهمیت اینجاست که کمپانی Hofele این پکیج را روی تمامی نسخه های GLE کوپه نصب می کند. ولی در این لحظه قیمت نصب این پکیج اعلام نشده که البته نباید انتظار برچسب قیمت ارزانی را از Hofele داشت.

 

دیگر موارد پیشنهادی:
5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟