اخبار خودرو جهان
محصول جوینت ونچر SAIC-GM

شورولت ترکر Tracker RS در چین رونمایی شد

سه شنبه - ۳ خرداد ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
شورولت ترکر Tracker RS

حدود سه سال از معرفی چهارمین نسل شورولت ترکر Tracker  به بازار چین توسط جنرال موتورز می گذرد. حال شورولت نسخه عملکردی کراس اوور ترکر Tracker به نام RS را برای بازار چین معرفی کرده که توسط جوینت ونچر SAIC-GM توسعه یافته است. شورولت ترکر Tracker RS قدرتمندترین نسخه این کراس اوور ساب کامپکت بوده و کاملا عملکرد محور و اسپرت برای جذب بیشتر مشتریان طراحی شده است.

مشخصات فنی شوورلت ترکر Tracker RS

به گزارش خودرونویس، شورولت ترکر Tracker RS از هشتمین نسل موتور اکوتک Ecotec 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ جنرال موتورز بهره گرفته است. این پیشرانه قادر به تولید 184 اسب بار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولیدی این موتور پربازده نیز توسط یک گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ های جلوی شورولت ترکر Tracker RS منتقل می شود.

شورولت ترکر Tracker RS

شورولت ترکر Tracker RS با اتکا به این موتور قدرتمند قادر است طی 7.8 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد. میانگین مصرف سوخت شورولت ترکر Tracker RS با توجه به توان موتور نیز بسیار کم بوده و تنها 6.35 لیتر در هر 100 کیلومتر بنزین مصرف می کند.

شورولت ترکر Tracker RS

ظاهر شورولت ترکر Tracker RS

بارزترین تغییر ظاهری شورولت ترکر Tracker RS در مقایسه با نسخه استاندارد به تریم جدید جلوپنجره مربوط می شود که دارای دیزاین سه بعدی مش بندی و ورودی های هوایی بزرگتر است. نشان RS قرمز رنگ نیز روی جلوپنجره نصب شده که این نسخه عملکردی را از مدل استاندارد شورولت ترکر متمایز می کند. البته همین نشان RS روی قسمت انتهایی شورولت ترکر RS نیز نصب شده است.

شورولت ترکر Tracker RS

شورولت ترکر Tracker RS با وجود اینکه یک کراس اوور ساب کامپکت محسوب می شود، ولی به سانروف پانورامیک بزرگ و همچنین رینگ های آلیاژی 17 اینچی مجهز شده است.

شورولت ترکر Tracker RS

کابین شورولت ترکر Tracker RS

روی داشبورد شورولت ترکر Tracker RS دو نمایشگر دیجیتالی 10.25 اینچی یکی در پشت فرمان و دیگری در میان داشبورد برای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی نصب شده است. کنسول میانی تقریبا به میزان 9 درجه به سمت راننده انحراف پیدا کرده تا طراحی راننده محورتری داشته باشد و دسترسی راننده به ادوات شورولت ترکر ساده تر شود. سیستم مالتی مدیا شورولت ترکر Tracker RS به صورت استاندارد دارای اپل کار پلی و اندروید اتو بوده به در طول زمان استفاده نیز به صورت مداوم بروزرسانی نرم افزاری می شود.

شورولت ترکر Tracker RS

شورولت با عرضه ترکر Tracker RS سعی داشته که مشتریان کراس اوورهای اسپرت و کوچک را به خود جذب کند.

درون کابین شورولت ترکر Tracker RS دیگر شاهد طراحی قدیمی در بخش داشبورد با نمایشگر کوچک و نشانگرهای عقربه ای در پشت فرمان نیستیم و به جای آنها یک داشبورد کاملا مدرن با دیزاینی جدید برای این خودرو نصب شده است. روی کاغذ که مشخصات شورولت ترکر Tracker RS کاملا ایده آل و جذاب به نظر می رسد. ولی این مشتریان در بازار جهانی و چین هستند که موفقیت یا عدم موفقیت این کراس اوور اسپرت کوچک آمریکایی را رقم می زنند.

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟