اخبار خودرو جهان
در نمایشگاه اتو سالن توکیو 2022 به نمایش گذاشته می شود

ون نیسان کاراوان Mountain Base معرفی شد

چهارشنبه - ۱ دی ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
نیسان کاراوان Mountain base

نیسان قصد دارد با خودروهای شخصی سازی شده زیادی در نمایشگاه اتو سالن توکیو حاضر شود که یکی از این خودروها یک نسخه رترو استایل شخصی سازی شده از نسل جدید نیسان Z است. از جمله دیگر خودروهای شخصی سازی شده نیسان در این نمایشگاه می توان به دو کاراوان ون کانسپت اشاره کرد که ویژه افرادی توسعه یافته که عاشق طبیعت گردی هستند.

نیسان کاراوان Mountain Base کانسپت

به گزارش خودرونویس، یکی از این دو ون کاراوان Mountain Base کانسپت نام دارد که ویژه طبیعت گردی و ماجراجوییست. قسمت جلویی بدنه به رنگ مشکی بوده و چهره خشنی دارد و به نظر می رسد که از مواد استفاده شده در طراحی لاینر پیکاپ ها برای تزیین این قسمت استفاده شده است. یک گارد که پرداختی مشابه تریم پروفیل جلو دارد و روی آن چراغ های LED نیز طراحی شده، از قاب چراغ های جلو در برابر ضربه های کوچک محافظت می کند. همچنین روی سقف این خودرو نیز یک LED لایت بار نصب شده است. قسمت های کناری بدنه نیز دارای روکش چوبی هستند که زیبایی این خودرو را به مراتب بیشتر کرده اند.

نمای عقب نیسان کاراوان Mountain base

نیسان کاراوان Mountain base

برای محقق شدن یک اقامت چند روزه در طبیعت، یک پنل خورشیدی سولار روی سقف این ون نصب شده است. همچنین شیشه های جانبی نیز از نوع سولار بوده و انرژی تابش نور خورشید را جذب می کنند. این ون به رینگ های بیدلاک مشکی رنگ و تایرهای All-Terrain مجهز شده است.

کابین نیسان کاراوان Mountain base

نیسان کاراوان Mountain base

درون کابین این خودرو در کف و دیواره ها شاهد نصب پنل های چوبی هستیم. در قسمت سمت کابین این خودرو یک میز کار تعبیه شده و یک سمت دیگر نیز یک نیمکت راحت برای نشستن قرار دارد. یک شومینه دیجیتالی نیز درون کابین نصب شده که نگاه کردن به آن آرامش بخش بوده و مانند شومینه های واقعی هم خطری ندارد.

نمای عقب نیسان کاراوان Mountain base

نیسان کاراوان Mountain base

نیسان کاراوان Myroom کانسپت

دیگر ون نیسان در نمایشگاه اتو سالن ترکیه، کاراوان Myroom کانسپت نام داشته که کابینی بسیار مجلل و زیبا دارد. قسمت بیرونی بدنه این خودرو دارای پوشش ظرفیتی بوده که کوه ها را به تصویر می کشد و نیمه پایینی بدنه این خودرو هم با همان متریال مقاومی که معمولا در طراحی لاینر پیکاپ ها به کار می رود، پوشانده شده است.

نیسان کاراوان Myroom

نیسان کاراوان Myroom

قابل توجه ترین قسمت این خودرو طراحی کابین بوده که یک تشک قابل استقرار روی زمین و یک کاناپه دیواری در آن تعبیه شده است. همچنین یک قفسه کتاب، میز و کمد برای نگه داشتن لیوان و سایر اقلام درون کابین این خودرو طراحی شده است. تریم خاکستری روشن کابین و همچنین پنجره های بزرگ باعث شده کابین روشنایی زیادی داشته باشد.

کابین نیسان کاراوان Myroom

نیسان کاراوان Myroom

نمایشگاه اتو سالن توکیو در این دوره از تاریخ 14 تا 16 ژانویه 2022 برگزار می شود. علاوه بر این خودروهای جذاب نیسان، میتسوبیشی نیز مدل رالی آرت خود را برای حضور در این نمایشگاه احیا کرده است. تیزر منتشر شده از این خودرو تنها یک کلوزآپ از سپر عقب را نمایش می دهد که در آن دیفیوزر و چراغ های قرمز طراحی شده در این قسمت نمایان هستند. فقدان اگزوز در این مدل می تواند به این معنا باشد که این محصول رالی آرت میتسوبیشی به پیشرانه الکتریکی مجهز شده است.رتآ

دیگر موارد پیشنهادی:
5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟