اخبار خودرو ایران
دیگنیتی با مخلفات اضافه

مشخصات دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور

چهارشنبه - ۱۲ آبان ۱۴۰۰
خواندن 2 دقیقه
دیگنیتی پرستیژ

در نشست خبری مدیران ارشد شرکت بهمن موتور و خبرنگاران، اعلام شد که به زودی نسخه جدید دیگنیتی با پسوند پرستیژ و مشخصات جدیدی به بازار عرضه خواهد شد. قرار است تا این محصول گروه بهمن با تغییراتی در بخش فنی و امکانات رفاهی، با پسوند پرستیژ بجای پرایم، وارد بازار شود.

مشخصات فنی دیگنیتی پرستیژ

به گزارش خودرونویس، دیگنیتی پرستیژ به جای پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ از یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم TGDI با حداکثر قدرت ۲۳۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر بهره می‌گیرد و گیربکس آن نیز از نوع اتوماتیک سی وی تی به ۶ سرعته اتوماتیک AT تغییر یافته است.

کنسول وسط دیگنیتی پرستیژ

مصرف سوخت ترکیبی این پیشرانه در سایت های بین المللی در حدود ۸.۵ لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است.

کابین دیگنیتی پرستیژ

تغییر در امکانات رفاهی و ایمنی  دیگنیتی پرستیژ

دیگنیتی پرستیژ علاوه بر امکانات نسخه پرایم، احتمالا به امکاناتی نظیر رادار خطی، رادار نقطه کور، گرمکن صندلی های جلو، صندلی برقی شاگرد، تریم داخلی جدید با دسته دنده شیفت بای وایر، نمایشگر دیجیتالی پشت فرمان کلاستر TFT، کیسه هوای پرده ای، سامانه پیشگیری از تصادف، کروز کنترل تطبیقی و… مجهز خواهد بود که مجموع این سیستم های ایمنی و کمکی راننده در قالب پکیجی به نام ADAS روی خودرو نصب می شوند.

نمای عقب دیگنیتی پرستیژ

سخن پایانی

در انتها می توان دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور را تنها خودروی کراس کوپه‌ مونتاژی کشور با این سطح امکانات و پیشرانه دانست که در هر دو وجه قوای فنی و امکانات ایمنی و رفاهی بسیار قابل قبول بوده و در صورت قیمت گذاری منطقی، امید به موفقیت آن در بازار تشنه‌ داخلی بالاتر از حد انتظار پیش بینی می شود.

4.7 از 10 رای

دیدگاه شما چیست؟