اخبار خودرو جهان
با همکاری رانندگان اوبر طراحی شد

ماشین الکتریکی Arrival ویژه سرویس های حمل و نقل

دوشنبه - ۲۹ آذر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
خودروی الکتریکی Arrival

شرکت Arrival یک برند فعال در زمینه تولید خودروهای الکتریکیست و قصد دارد که محصولی را به صورت ویژه برای برای سرویس های حمل و نقل اشتراکی و به منظور راحتی رانندگان آنها عرضه کند. حال اولین پروتوتایپ Arrival آماده شده و این خودروساز قصد دارد که تست های این خودرو را در سال 2022 آغاز کند.

به گزارش خودرونویس، نمونه اولیه خودروی Arrival طی تنها شش ماه به لطف تجربه زیاد این شرکت در زمینه تولید خودروهای ون و اتوبوس شکل گرفت. مهندسین این شرکت در زمینه توسعه این خودروی پروتوتایپ با رانندگان سرویس اوبر نیز همکاری کردند تا وسیله نقلیه ای مطابق با نیاز آنها توسعه دهند.

خودروی الکتریکی Arrival

طراحی خودروی Arrival

استایل بیرونی این خودرو با محوریت دید خود برای راننده نسبت به اطراف شکل گرفته است؛ به همین دلیل شیشه های جانبی بزرگ و یک شیشه جلوی گسترده برای این خودرو نصب شده است. اورهنگ کوتاه جلو و سبک طراحی زاویه دار پروفیل جلو باعث شده دید بسیار خوبی به محیط جلو برای راننده فراهم باشد. سرنشینان نیز می توانند از شیشه های بزرگ اطراف و سقف شیشه ای از مشاهده فضای بیرونی لذت ببرند. به لطف ارتفاع زیاد سقف نیز عمده سرنشینان نباید مشکلی با فضای سر داشته باشند.

کابین خودروی الکتریکی Arrival

داخل خودروی Arrival

درون کابین خودروی الکتریکی Arrival، یک صندلی نیمکت مانند برای نشستن سرنشینان در ردیف عقب تعبیه شده است. این شرکت ادعا کرده که خودروی الکتریکی این کمپانی حدود دو برابر فضای پا بیشتری در مقایسه با خودروهای هم اندازه خود در اختیار سرنشین می گذارد. در مقابل راننده یک غربیلک فرمان دو شاخه ساده نصب شده که دارای کلیدهای کنترلی در دو طرف است. یک پایه قرار دادن تلفن همراه نیز درست در پشت فرمان تعبیه شده است. این خودروی الکتریکی Arrival فاقد پنل نمایشگر رایج در پشت فرمان است؛ به جای آن نمایشگر بزرگ نصب شده برای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی در میان داشبورد این وظیفه را نیز به دوش می کشد.

خودروی الکتریکی Arrival

به عنوان خودرویی که به طور خاص برای خدمات حمل و نقل توسعه یافته، Arrival تمام تلاش خود را کرده که محصولی با قیمت مقرون به صرفه، مدرن با در نظر گرفتن راحتی راننده، ایمنی بالا و قابل اعتماد توسعه دهد. با توجه به اینکه عمده درخواست سرویس های حمل و نقل برای مناطق درون شهریست، شرکت Arrival تمام تلاش خود را کرده که این خودرو بهترین عملکرد ممکن را درون شهر داشته باشد. شرکت Arrival در این لحظه هیچ مطلبی را در خصوص پیشرانه های الکتریکی و جزییات باتری این خودرو اظهار نکرده است.

خودروی الکتریکی Arrival

شرکت Arrival قصد دارد که در فاز تست و از بازخوردهایی که به دست می آورد، این خودرو را بروزرسانی کند. در حال حاضر بازه زمانی مشخصی برای تولید و عرضه این خودرو به بازار اعلام نشده است.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟