اخبار خودرو جهان
محصولی مناسب برای سرویس های حمل و نقل و تاکسیرانی

رنو Mobilize Limo الکتریکی رونمایی شد

شنبه - ۶ شهریور ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
رنو Mobilize Limo

قرار است که در نیمه دوم سال 2022، یک خودروی عجیب در برخی از بازارهای جهانی عرضه شود. این خودرو Mobilize Limo نام دارد که یک سدان الکتریکی کاملا جدید از کمپانی رنو بوده که برای افرادی که در سرویس های حمل و نقل فعالیت می کنند مانند تاکسی های و سرویس های حمل و نقل اشتراکی و راننده های شخصی، گزینه بسیار مناسبی است. لازم به ذکر است که شما می توانید تنها اشتراک این خودرو را داشته باشید و نمی توانید مالکیت آن را به دست آورید که همین هم موضوع عجیبی است.

به گزارش خودرونویس، این خودرو در نمایشگاه خودرو مونیخ به نمایش در خواهد آمد و امروز هم در رسانه های آنلاین تصاویر مربوط به کابین و بیرون آن منتشر شد. این سدان الکتریکی دارای طولی معادل 4.67 متر بوده که مقداری کوچکتر از یک سدان سایز متوسط استاندارد است. رنو Mobilize Limo دارای فاصله بین دو محوری معادل 2.75 متر بوده که به موجب آن 288 میلی متر فضای زانو برای سرنشینان ردیف عقب به ارمغان آمده است.

نمای جانبی رنو Mobilize Limo

راحتی سرنشینان در صندلی عقب نیز به دلیل کف کابین صاف افزایش یافته و صندلی این ردیف برای نشستن سه فرد بزرگسال راحت بوده و دو خروجی USB برای افراد در این ردیف تعبیه شده است. سرنشینان ردیف عقب به تجهیزات مانند تنظیم صدای سیستم صوتی، دریچه سیستم هوای قابل تنظیم و چراغ مطالعه دسترسی دارند.

داشبورد رنو Mobilize Limo

با وجود اینکه تمرکز طراحان رنو Mobilize Limo راحتی سرنشینان ردیف عقب بوده، ولی سعی شده برای راننده نیز فضایی راحت و ارگونومیک طراحی شود. دو نمایشگر بزرگ روی داشبورد زیبا و مدرن این خودرو نصب شده که شامل یک نمایشگر 10.25 اینچی در پشت فرمان و یک نمایشگر 12.3 اینچی برای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی است. همچنین یک کنسول میانی دارای سردکن در میان دو صندلی ردیف جلو نصب شده است.

اپلیکیشن رنو Mobilize Limo

مشخصات فنی رنو Mobilize Limo

این سدان الکتریکی از یک موتور برقی با عملکرد بالا بهره گرفته که قادر به تولید 150 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور است. این سدان الکتریکی در نهایت قادر به حرکت با بیشینه سرعت 140 کیلومتر بر ساعت بوده و طی 9.6 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. نیروی این موتور الکتریکی توسط یک پک باتری 60 کیلووات ساعتی تامین می شود. رنو Mobilize Limo قادر است در حالت شارژ کامل بیشینه مسافتی معادل 450 کیلومتر را تحت سیکل WLTP طی کند. به لطف قابلیت شارژ سریع، طی 40 دقیقه شارژ انرژی لازم برای پیمایش 250 کیلومتر مسافت را در باتری های این خودرو ذخیره کرد که این میزان دقیقا مطابق با نیاز راننده های حرفه ای در سرویس های حمل و نقل اشتراکی و تاکسی هاست.

صندلی عقب رنو Mobilize Limo

رنو Mobilize Limo دارای هشت کیسه ایمنی هوا و چندین سیستم ایمنی کلیدی مانند کروز کنترل تطبیقی، رادار نقطه کور، کمکی تثبیت خطوط حرکت، هشدار ترافیک در عقب و … است. در صورت سفارش پکیج Winter، تجهیزاتی از قبیل گرمکن صندلی های جلو و گرمکن فرمان نیز به این خودرو اضافه می شوند. رنو Mobilize Limo دارای چراغ هایی تمام LED، رینگ های 17 اینچی آلیاژی، دستگیره های شیک برای دربها و لوگو Mobilize در جلو و عقب است.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟