اخبار خودرو جهان
مجهز به پیشرانه 2.4 لیتری 260 اسب بخاری

تیزر نسل جدید سوبارو WRX

سه شنبه - ۸ تیر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
تیزر سوبارو wrx

سرانجام نسل جدید سوبارو WRX قرار است که معرفی شود. سوبارو در این راستا تیزر نسل جدید WRX را از نمای دور منتشر کرده که این سدان عملکردی و اسپرت و را از نمای دور در یک کوهستان با پس زمینه خورشید تابان نشان می دهد که به مفهوم برند سوبارو و ژاپن اشاره دارد.

به گزارش خودرونویس، البته در این تصاویر مقداری نور عکس ها بیشتر شده تا جزییات بیشتری از این تیزر نسل جدید سوبارو WRX مشخص باشد. با این حال این تیزر چیز زیادی به ما نشان نمی دهد و صرفا خط سقف و استایل کلی خودرو در آن مشخص است.

متاسفانه به نظر می رسد که طراحی بیرونی این خودرو نسبت به نسل فعلی WRX تغییر چندانی نکرده است. در واقع با نگاه به این تصویر می توانید تصور کنید که با یک مدل به روزرسانی شده از سوبارو WRX رو به رو هستید و متوجه تغییر نسل این خودرو نمی شوید.

 

مشخصات فنی سوبارو WRX نسل جدید

نسل جدید سوبارو WRX به نسخه FA24 پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ 2.4 لیتری تخت این کمپانی مجهز شده است. این پیشرانه در محصولات دیگری از این برند مانند Ascent، لگاسی و Outback هم نصب شده که در خودروهای مذکور قادر به تولید 260 اسب بخار قدرت و 376 نیوتن متر گشتاور است. البته بیشینه قدرت تولیدی این پیشرانه در این سدان اسپرت ممکن است مقداری بیشتر باشد.

در این لحظه هنوز مشخص نیست که نسل جدید WRX چه زمانی از راه می رسد، ولی انتظار داریم که رونمایی از این خودرو در آینده نزدیک باشد. در واقع قرار بود که سوبارو این خودرو را در سال 2020 رونمایی کند؛ ولی همه گیری ویروس کرونا باعث تاخیر در برنامه های سوبارو و معرفی این خودرو شد.

در حالی که سوبارو تنها در خصوص نسخه استاندارد WRX صحبت کرده، برای نسل جدید این خودرو نسخه قدرتمند و عملکردی STI نیز در دست توسعه است. این مدل قدرتمند از نسخه قدرتمندتر و ارتقا یافته همان پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بهره گرفته که بیشینه توان تولیدی آن به 400 اسب بخار و بیشینه گشتاور تولیدی آن به 490 نیوتن متر افزایش یافته است.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟