اخبار خودرو جهان
با انتشار یک تیزر در اکانت توییتر مطرح شد

پاگانی طی روزهای آتی ابرخودرویی جدید را معرفی می کند

چهارشنبه - ۲۶ آذر ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
تیزر محصول جدید پاگانی

کمپانی پاگانی ابرخودروی هوایرا را نزدیک به یک دهه پیش معرفی کرد؛ ولی ما این را می دانیم که پاگانی در حال تدارک یک نسخه جذاب تر از این خودرو به نام هوایرا R است. ولی به تازگی پستی در صفحه توییتر این کمپانی منتشر شده که به وسیله آن متوجه شدیم پاگانی در حال توسعه یک محصول دیگر هم است. خوشبختانه نیاز نیست زمان زیادی را برای رونمایی این خودرو صبر کنیم؛ چراکه پاگانی قصد دارد جدیدترین پروژه خود را در روز پنج شنبه 17 دسامبر معرفی کند.

به گزارش خودرونویس، تیزر منتشر شده در صفحه توییتر پاگانی تصویری کلوز آپ از سنسور جریان هوا مشابه آنچه که در هواپیما نیز وجود دارد، است. در زیر آن نوشته شده که “احتیاط  دستگیره سنسور جریان هوا”. در پس زمینه ویدیو صدای یک پیشرانه در حال افزایش است و پیش از اینکه این ویدیو کوتاه قطع شود، مقدار صدای پیشرانه درون کابین هم مشخص بوده که به نظر می رسد مقداری بلندتر و عمیق تر باشد.

 

جزییات ویدیو تیزر پاگانی

این ویدیو همچنین نشانگر سرعت هوایی را نیز نشان می دهد که واحد اندازه گیری آن گره است. همچنین نمایشگر دیجیتالی این سرعت سنج هوایی نیز سرعت را از 0.04 Mach تا 0.12 Mach در این ویدیو نشان می دهد که این بدان معناست سرعت خودرو از 30 تا 92 کیلومتر بر ساعت افزایش یافته است. صدای فعالیت توربوشارژهای پیشرانه پاگانی نیز به خوبی در این ویدیو شنیده می شود.

تیزر محصول جدید پاگانی

متاسفانه پاگانی هیچ جزییات دیگری در خصوص این پروژه منتشر نکرده و نمی دانیم که این شرکت طی روزهای آتی قصد معرفی چه چیزی را دارد. ولی این را می دانیم که پاگانی هوایرا R قرار نیست که تا ماه بعدی رونمایی شود؛ شایعه شده که پیشرانه این ابرخودرو بدون توربوشارژها قادر به تولید بیشینه قدرت باورنکردنی 827 اسب بخار است. با توجه به صداهای موجود در ویدیو تیزر تازه منتشر شده پاگانی، به نظر می رسد که این ابرخودرو هم دارای سیستم پرخوران است. پاگانی در ویدیو تیزر مرموز خود در توییتر اظهار کرده که قصد دارد در 17 دسامبر سرعت هوایی را جشن بگیرد؛ این شرکت در ادامه تیزر بیان کرده که با ما همراه باشید.

 

احتمال دیگر در خصوص محصول جدید پاگانی

این تیزر مرموز پاگانی می تواند به جانشین هوایرا نیز اشاره داشته باشد؛ چراکه عمر هوایرا در حال اتمام بوده و این ابرخودرو دیگر سالخورده و قدیمی شده؛ بدین ترتیب دور از ذهن نیست که پاگانی در حال توسعه مدل جانشین هوایرا بوده باشد. به هر حال باید تا روز پنج شنبه منتظر بمانیم تا ببینیم پاگانی چه چیزی را برای ما تدارک دیده است. پیشتر شایعه شده بود که پاگانی قصد ندارد جانشین هوایرا را تا پیش از فرا رسیدن ماه مارس 2021 معرفی کند که دلیل این تعویق همه گیری ویروس کرونا و دردسرهای ناشی از این ویروس برای صنعت جهانی بوده است. شاید هم این تیزر به یک نسخه ویژه از هوایرا اشاره داشته است؛ به هر حال طی روزهای آتی در خصوص این تیزر مرموز پاگانی با اطمینان کامل صحبت خواهیم کرد.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟