اخبار خودرو جهان
تریمی خاص برای افراد خاص

تویوتا هایلندر هیبرید 2022 برنز ادیشن

پنجشنبه - ۶ خرداد ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
تویوتا هایلندر برنز ادیشن

تویوتا با هدف افزایش جذابیت هایلندر هیبرید برای مشتری، نسخه ای خاص به نام برنز ادیشن را برای مدل 2022 هایلندر معرفی کرده است. مشتریان می توانند هایلندر هیبرید برنز ادیشن را به صورت جلو محرک یا تمام چرخ محرک سفارش دهند و قرار است فروش این نسخه در سال 2021 آغاز شود و هنوز جزییات مربوط به قیمت آن در دسترس نیست.

استایل ظاهری و کابین هایلندر برنز ادیشن

به گزارش خودرونویس، تویوتا هایلندر هیبرید برنز ادیشن با دو رنگ ویژه خاکستری Cement یا Wind Chill Pearl قابل سفارش بوده که برای اولین بار به لیست رنگ های این خودرو برای مدل 2022 اضافه شده اند. جدا از این رنگ های جدید برای بدنه، هایلندر برنز ادیشن به رینگ های پنج پره 18 اینچی با رنگ برنزی مجهز شده است.

نمای عقب تویوتا هایلندر برنز ادیشن

تغییرات صورت گرفته درون کابین این خودرو بیشتر از فضای بیرونی است. درون کابین شاهد دوختی برنز رنگ برای تودوزی هستیم و نورپردازی در رودری ها با همین رنگ برنزی اجرا شده است. تویوتا در قسمت میانی صندلی ها از پارچه استفاده کرده؛ ضمن اینکه روی کف پایی ها و کفی صندوق هم لوگوی تویوتا با رنگی برنزی دیده می شود.

صندلی تویوتا هایلندر برنز ادیشن

تجهیزات هایلندر برنز ادیشن

نسخه برنز ادیشن تویوتا هایلندر دارای تجهیزاتی بوده که صرفا در نسخه های فول هایلندر هیبرید دیده می شد. این مدل دارای درب برقی فضای بار بوده که بدون دخالت دست باز و بسته می شود. همچنین هایلندر برنز ادیشن دارای سنسور باران، آینه دیجیتالی عقب، خروجی برق 220 ولت با 1500 وات قدرت، نورپردازی داشبورد، صندلی برقی راننده قابل تنظیم در 10 جهت و نورپردازی برای نشان دادن لوگوی هایلندر است.

کابین تویوتا هایلندر برنز ادیشن

همچنین تویوتا نسخه های XLE و بالاتر تویوتا هایلندر را برای مدل 2022 مقداری به روز کرده که تمام این تغییرات در نسخه برنز ادیشن هم دیده می شود. این به روزرسانی ها شامل تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو بوده که ارتفاع و شیب پشتی آن حال به صورت الکترونیکی تنظیم می شود.

پیشرانه تویوتا هایلندر برنز ادیشن

مشخصات فنی تویوتا هایلندر هیبرید برنز ادیشن

هایلندر برنز ادیشن یک نسخه ویژه بوده و مشخصات فنی آن با سایر مدل های این کراس اوور تفاوتی نمی کند. این خودرو به یک پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر و سیستم هیبریدی کمکی مجهز شده که روی هم رفته قادر به تولید 243 اسب بخار قدرت است. نسخه جلو محرک تویوتا هایلندر برنز ادیشن در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی 6.5 لیتر بنزین مصرف می کند که این میزان مصرف سوخت در خصوص نسخه تمام چرخ محرک به 6.7 لیتر افزایش می یابد.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟