اخبار خودرو ایران
توسط مدیرعامل این شرکت مطرح شد

عرضه نسخه فول لاماری ایما و یک کراس اوور جدید توسط آرین پارس موتور

یکشنبه - ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
عرضه نسخه فول لاماری ایما و یک کراس اوور جدید توسط آرین پارس موتور

روز گذشته آرین پارس موتور به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار، مراسمی را برای تقدیر از اصحاب رسانه برگزار کرد که در آن محمدرضا سیفی مدیرعامل این شرکت خبرهایی را از فعالیت های آینده و محصولات جدید آرین پارس موتور و لاماری ایما داد.

به گزارش خودرونویس، لاماری ایما یک کراس اوور کوپه استایل با طراحی جسورانه بوده که اولین محصول سواری تولیدی آرین پارس موتور در ایران بوده که در کارخانه این شرکت در خمین تولید می شود. لاماری ایما علی رغم اینکه در زمینه طراحی و مشخصات فنی نسبت به رقبای خود در بازار ایران برتری های زیادی دارد، در زمینه تجهیزات رفاهی و ایمنی مقداری از برخی از رقبا پایین تر است. البته صحبت ما به این معنا نیست که لاماری ایما تجهیزات رفاهی و ایمنی کمی دارد، بلکه خودرویی کامل بوده که تمامی فاکتورهای لازم را برای تبدیل شدن به یک محصول موفق در بازار ایران دارد.

 

لاماری ایما در نسخه فول به بازار عرضه می شود

محمدرضا سیفی مدیرعامل آرین پارس موتور خبر داد که با توجه به فیدبک هایی که این شرکت از خبرنگاران دریافت کرده، قصد دارد نسخه فول لاماری ایما را با تجهیزات ایمنی و رفاهی بیشتری در ماه دسامبر (آذر-دی) سال جاری رونمایی کند. این نسخه به احتمال زیاد مشخصات فنی یکسانی با نسخه فعلی لاماری ایما داشته و تنها در زمینه تجهیزات رفاهی و ایمن چند پله ای رشد داشته است.

عرضه نسخه فول لاماری ایما و یک کراس اوور جدید توسط آرین پارس موتور

عرضه کشنده آرین دیزل از شهریور ماه 1401

محمدرضا سیفی همچنین اظهار کرد که اولین کشنده آرین دیزل از برند شاکمان Shacman چین که در سگمنت N3 بوده قرار است از شهریور ماه سال جاری وارد بازار ایران شود. بدین ترتیب این شرکت سبد محصولات تجاری خود را کاملتر کرده است. آرین دیزل هم اکنون محصولات تجاری متعددی اعم از ون جک سانری، کامیونت جک 6 تن، 8.5 تن و 9 تن را در سبد محصولات خود دارد که با عرضه کشنده سبد محصولات خود را کاملتر کرده است.

 

افزایش تیراژ لاماری ایما

سیفی در ادامه بیان کرد که آرین پارس موتور در ابتدا تصمیم به عرضه 2500 تا 3000 دستگاه لاماری ایما در سال 1401 که اولین سال حضور این خودرو در ایران بوده داشته است. اما با توجه به تقاضای بسیار زیاد مشتریان برای خرید این خودرو، آرین موتور در تلاش است که تیراژ لاماری ایما را به 5000 هزار دستگاه در سال جاری افزایش دهد.

 

عرضه کراس اوور B سگمنت توسط آرین پارس موتور

مدیرعامل آرین پارس موتور در خصوص افزایش تنوع سبد محصولات لاماری اظهار کرد که این شرکت قصد دارد یک کراس اوور اکونومی B سگمنت را هم به زودی به سبد محصولات خود اضافه کند که به احتمال زیاد این خودرو را در نمایشگاه خودرو تهران در پاییز با زمستان سال جاری رونمایی خواهد کرد. آرین پارس موتور قصد دارد این کراس اوور جدید را در سه ماه دوم سال 1402 به بازار عرضه کند.

سیفی اظهار کرد که آرین پارس موتور در سال آینده در تلاش است تا یک خودروی هیبرید یا پلاگین هیبریدی را وارد بازار ایران کند که سگمنت آن را به صورت دقیق اعلام نکرد.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟