اخبار خودرو ایران

حضور آرین دیزل  با ون جک سان ری Sunray و کامیونت جک در نمایشگاه خودرو تهران

سه شنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
آرین دیزل نمایشگاه خودرو تهران ون جک سان ری Sunray کامیونت جک

چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران 1401 واقع در مجموعه شهر آفتاب در حال برگزاریست. شرکت آرین دیزل به عنوان یکی از زیرمجموعه های آرین پارس موتور که بازوی تجاری ساز این شرکت بوده در این رویداد خودرویی بزرگ و مهم حضور پیدا کرده است. آرین دیزل با محصولات تجاری خود اعم از ون جک سان ری Sunray و کامیونت های جک که بیش از یکسال بوده در ایران در حال تولید هستند، حضور پیدا کرده است.

به گزارش خودرونویس، آرین پارس موتور که در گذشته به عنوان یک شرکت وارد کننده خودرو فعالیت می کرد، در شرایط تحریم اقداماتی در راستای تولید خودرو اعم از تجاری و سواری در ایران کرد. این شرکت سایت تولیدی خمین را خریداری کرد و در اولین قدم شرکت آرین دیزل خط تولید کامیونت جک و ون جک سان ری Sunray را در این سایت تولیدی راه اندازی کرد. بدین ترتیب آرین دیزل اولین بهره برداری را از سایت تولیدی خمین در اواخر سال 1399 انجام داد و موفق به داخلی سازی ون جک سان ری Sunray و کامیونت های جک در ظرفیت های باربری مختلف شد.

آرین دیزل نمایشگاه خودرو تهران ون جک سان ری Sunray کامیونت جک

از آن سال تا به امروز محصولات تجاری آرین دیزل در بازار ایران با استقبال بسیار خوبی مواجه شده اند. در حال حاضر سبد محصولات آرین دیزل متشکل از یک ون فول سایز به نان جک سان ری بوده که به لطف ابعاد بزرگ، فاصله بین دو محور زیاد و ارتفاع بلند سقف مناسب استفاده در کاربری های مختلف اعم از مسافری، آمبولانس و کمپر است. جک سان ری Sunray دارای یک موتور 2.7 لیتری توربو دیزل چخار سیلندر بوده که قادر به تولید 147 اسب بخار قدرت و 355 نیوتن متر گشتاور بوده و دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 EEV است.

آرین دیزل نمایشگاه خودرو تهران ون جک سان ری Sunray کامیونت جک

دیگر محصول آرین دیزل در حال حاضر کامیونت های 6، 8.5 و 9 تن جک هستند. آرین دیزل با داشتن این سه کامیونت جک در سبد محصولات خود، محصولات بسیار مناسب و خوبی را برای حمل جابه جایی های سبک ارائه کرده است. کامیونت جک 6 تن دارای یک موتور 3.7 لیتری توربودیزل با 154 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور است. همین موتور با همین سطح قدرت روی کامیونت 8.5 تن جک و 9 تن جک نصب شده که هر سه دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 EEV هستند.

آرین دیزل نمایشگاه خودرو تهران ون جک سان ری Sunray کامیونت جک

نکته مثبت آرین دیزل کاربری سازی ون جک Sunray بوده که در نمایشگاه تهران شهر آفتاب نسخه آمبولانس این ون را هم به نمایش گذاشته تا توانایی های و قابلیت های این ون بزرگ را نشان دهد.

4.6 از 5 رای

دیدگاه شما چیست؟